Створи у Скретчі програму, за якою Котик малював би коло радіусом приблизно 50 точок. Как это сделать?
Ответы
Запустіть Scratch і створіть новий проект.
Додайте об'єкт котика на сцену.
Використовуйте блок "Коли зелений флажок натиснутий" (When Green Flag Clicked), щоб почати виконання програми.
Використовуйте блоки "Повторити" (Repeat) та "Поворот на [градуси] градусів" (Turn) для того, щоб котик міг намалювати коло. Для наближеності до кола можна використовувати блок "Зачекай [секунди] секунд" (Wait) для встановлення часової затримки між кожним кроком.
Коли зелений флажок натиснутий
Повторити 360 раз
Перемістити на 1 пункт
Поворот на 1 градус
Зачекай 0.01 секунд
Зверніть увагу, що цей підхід може бути трошки наближеним, оскільки Scratch використовує апроксимацію для роботи з графікою.
Натисніть зелений флажок, щоб перевірити, як котик малює коло.
Щоб прибрати сліди від котика, використайте блок "Очистити екран" (Clear).