Предмет: Математика, автор: poliskorik

Маринка за 6 год може обірвати яблуню, а Іван за 4 год. Яку частину яблуні вони можуть обірвати працюючи разом 2 год?

Ответы

Автор ответа: volna7
0

Відповідь:

Працюючи разом Маринка та Іванко за 2 години зможуть обірвати 5/6 частину яблуні.

Покрокове пояснення:

Якщо Маринка може обірвати яблуню за 6 годин, то за 2 години вона обірве 2/6 = 1/3 частину яблуні.

Якщо Іванко може обірвати яблуню за 4 годин, то за 2 години він обірве 2/4 = 1/2 частину яблуні.

Працюючи разом Маринка та Іванко за 2 години зможуть обірвати:

1/3 + 1/2 = 2/6 + 3/6 = 5/6

частину яблуні.

Похожие вопросы
Предмет: Алгебра, автор: milana20100932
Предмет: Литература, автор: bedqweenred
ДОПОМОЖЫТЬ БУДЬ ЛАСКА!!! ДАЮ 10 БАЛІВ!!!!

1. Укажіть назву першої поетичної збірки Лесі Українки:

А) «Думи і мрії»; Б) «На крилах пісень» В) «Відгуки»; Г ) «Сім струн».

2. У якому з віршів Шевченка читаємо рядки: «Заснули думи, серце спить…»:

А) «Ой три шляхи широкії»; Б) «Мені однаково, чи буду” В) «Минають дні, минають ночі»; Г) «Думи мої, думи мої».

3. Установіть послідовність розвитку подій у творі Л.Українки "Давня казка"

А) поетові нащадки гартують гостре слово

Б) поета ув'язнюють; Бертольд помирає

В)поет складає серенаду для Ізідори

Г) Бертольд одружується з Ізідорою, а потім захоплює бусурманську столицю

Д) Поет знайомиться з Бертольдом, між ними виникає конфлікт

4.Установіть відповідність

Художній засіб

1) інверсія 2) антитеза 3) епітет 4) гіпербола

Приклад

А) Люди мучились, як в пеклі, Пан втішався, як у раю

Б) люди добрі, поет нещасний, сумна діброва

В) час летів, пісні ідуть по людях

Г) розходилась по світу стоголосою луною

Д) проживав поет нещасний…

5. Творча робота ( на вибір тема)

А) Як у творах Тараса Шевченка висвітлені роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі, про долю України?

Б) Розкрити зміст слів: «Хто не належить Вітчизні своїй, той не належить людству». (за творами Тараса Шевченка, Лесі Українки).

В)У чому полягає проблема морального вибору людиною? Наведіть приклади з літератури чи власного життя.

Предмет: Қазақ тiлi, автор: romanaiaulym
Мәтін абзацтарының негізгі ойын толықтыр.
І. Бүгін мен болашақтың алтын көпірі, асыл өзегі – төл жазу. Тегінде, қазақ жазуы, оның тарихы мен тағылымы – ұлт шежіресінің көркем көрінісі, елдік мұрат-мүдденің айбыны, білім-ғылымның айдыны, ақыл-парасаттың сырлы әлемі, тәлім-тәрбиенің күретамыры екені айдан анық.
ІІ. Жазу тарихының қатпарлы тарих қойнауына бас сұғып, төңірекке жіті көз жіберсек, түбі бір түркі жұрты қолданған 16 жазу үлгісін: арамей, байырғы түркі, брахми, соғды, ұйғыр, манихей, қидан, қытай, сириялық әліпби, армян, моңғол, тод, төте жазу, латын, кирилл аңғарар едік. Әрбірінің белгі, ерекшеліктері танылып, жазу-сызу өнерінің даму жолынан түркілік мәдениет, әліпби мәні, ұнамды үлгі, үрдістері кеңінен көрініс береді. Бұған қарап, ақын айтқандай: «...Тарих қызықтырады, тарих беттері қызығушылық тудырады»
ІІІ. Негізінде, қазақ жазуы тарихына назар аударған тұста, сөз жоқ, «Қазақ білімпаздарының тұңғыш съезі» және І-ші Дүниежүзілік түркология құрылтайының маңызы зор болды. Өйткені бұл уақыттарда елдік мүдде алға шығып, тарих маңызы артып, құндылықтар қайнарының құрамдас бөлігі – тіл мұраты, табиғаты мен тағдыры қалың көптің жан-жүрегін қозғап, көңіл төріне еркін еніп, басты назарында тұрғанды. Әліпби мәселесі, жазу жүйесі мен заңдылығы, оған қойылар талап пен талғам, таңдау негізі мен құқығы – қоғамның күретамырына айналған-ды. «Бірарған тұста, сөз жоқ, «Қазақ білімпаздарының тұңғыш съезі» және І-ші Дүниежүзілік түркология құрылтайының маңызы зор болды. Өйткені бұл уақыттарда елдік мүдде алға шығып, тарих маңызы артып, құндылықтар қайнарының құрамдас бөлігі – тіл мұраты, табиғаты мен тағдыры қалың көптің жан-жүрегін қозғап, көңіл төріне еркін еніп, басты назарында тұрғанды. Әліпби мәселесі, жазу жүйесі мен заңдылығы, оған қойылар талап пен талғам, таңдау негізі мен құқығы – қоғамның күретамырына айналған-ды. «Бір әріп – бір дыбыс» жүйесі, табиғаты мен тағылымы, оқып-үйрену Һәм үйрету ісі күн тәртібіне өткір қойылып, латын қарпіне өту мәселесі көтерілді. Негізінен, латын әліпбиіндегі жазу үлгісі – 1929-1940 жылдар арасында қолданылды. Асылы, әліпби ауыстыру, таңдау мен оны жүзеге асырудың маңызы зор. Оның, сөз жоқ, әлеуметтік мәні, саяси себептері мен қоғамдық мәні айрықша болып табылады.

ІV. Ақиқатында, қазақ жазуы, оның арғы-бергі тарихы – елдік мүддені, даму жолымызды, тәлімді тәжірибемізді айқын аңғартады. Ендеше, арғы арналардан бастау алған, ата-бабаларымыз жүріп өткен жолға, талайлы тарихқа тағзым етіп, елдік тұғырымыздың айбыны, ерлік шежіреміздің шынайы көрінісі – ұлттық жазуға мән беріп, мерей-мәртебесін асқақтату адамдық мұрат пен басты борыштарымыздың қатарына жатады.