Предмет: География, автор: Аноним

шляхи вирішення екологічних проблем це???????

Ответы

Автор ответа: sdghhffg
2

Відповідь: 1. Використання речовин і матеріалів, що не забруднюють довкілля або мають менш шкідливий вплив. Звучить примітивно, але цей варіант все одно має право на існування. Наприклад, спілкуючись із однокласниками, я дізналася, що близько 60% використовують пакети для сміття, що розкладаються значно швидше, ніж інші.

2. Використання альтернативних джерел енергії: енергії сонячного випромінювання, вітру, біомаси, води. Цей вираз має зміст, якщо говорити про загальне користування цими речами. Я маю на увазі, що понад 70% всього населення України повинно використовувати альтернативні джерела енергії для того, щоб мати наочний результат щодо покращення рівня екології.

3. Берегти папір. Знов таки, як би безглуздо це не звучало, але це правда. Економія паперу сприяє сповільненню вирубки лісів, що покращує екологічний рівень.

4. Сортувати побутові відходи. Наразі маємо два види побутових відходів: тверді і рідкі Тверді побутові відходи (далі – ТПВ) включають картон, папір, тари (скляні, дерев’яні, металеві), пластмасові, шкіряні вироби. З огляду маємо, що ТПВ слід сортувати, так як кожен матеріал розкладається упродовж певного терміну. Сортування допоможе не тільки зберегти сталий екологічний рівень, а й звільнить велику кількість територій, що дотепер були сміттєзвалищами.

Похожие вопросы
Предмет: Қазақ тiлi, автор: violettaxarivati
Жолаушы белгілі бір мақсатпен жол жүруші, сапар шегуші адам. казак дәстүрлі ұғымында «жолаушы өз үйінен қырық қадам ұзап шыққан соң мүсәпір» делінеді. «Мүсәпір» араб тілінде жолаушы деген ұғымды білдіреді. Сайын далада жолаушыға жолыққан адам оған жол көрсетіп, жөн сілтеп, ел мен жердің жайынан хабар беруге міндетті. «Жолаушы азығы жолда» деп білген жолаушы ешқашан жол сапарға мол азык, ауыр зат алып шықпаған. Жолаушы ауылға қонуға келсе, баса-көктеп кірмей, алдымен алыстан дауыстап, рұқсат сұраған. Жолаушы даладан кос көрсе де, міндетті түрде бұрылып, онда адам болсын-болмасын дәм татқан. Қаралы ауылға да түсіп, аттануы тиіс болған. «Қырықтың бірі - Қыдыр» деп санаған қазақтар үйіне келген бейтаныс жолаушыға ықылас, құрмет танытып, конак етіп күтсе, байлық пен ырыздық келеді. Ал жолаушыны сыйламаса, несіп-ырыздығына кесірі тиеді деп сенген. Жолаушы келген ауылына түстеніп, ат- көлігін суытып, тыныгып аттанған. Көшпелілер қоғамында жолаушы кең даладағы оқиғалар туралы хабарды жедел жеткізуші, ақпаратты алмастырушы міндетін атқарған. Жолаушыны әдейі ауылына бұрып әкеліп, алыс-жакынның жаналығын тындап аттандыратындар да болған. Жолаушыға қиын-қыстау жағдайда қол ұшын берген жан кейін қимас жолдас, дос-жаранға айналған. Қазақ халкы жолаушыны аса құрметтеген. Жолаушы жүрген адам кездессе, онь үйіне әкеп, шай беріп, ат-көлігін жайлап, көмектесіп отырған. Жолаушыдан бата алаты болған. Көшпенді өмір кешкен бабаларымыз жол жүрудің жайын жақсы білген. Ағайын туыспен араласу үшін немесе жоғалған нәрсесін іздеу үшін, жолға көп шығатын болған. Ата бабаларымыз табигатпен етене жақын болып, жолға шыққан жолаушылар жол багдарь жұлдызға карап болжап, адаспаған. Казіргі кезде жолаушы ұғымы экономикалық категория ретінде қолданылад Халкымызда жолаушыға катысты көптеген мақал-мәтелдер бар. Мысалы, «Жолы бол жігіттің желі онынан соғады» десе, «Жалғыз жүрсең, жолмен жүр, жолдан жолдас косыл Жолдан жолдас косылса, жолың болмас несі бар» деп жақсы жолдастың қасиетін айтк «Жолаушыны жол сынайды» деген макал арқылы сапар ауыртпалығын білдірген. 5. Сәукелеге нелер тігіледі? А суреттер Ә. алтын тастар Б. ак гүлдер В күміс пластиналар​