Предмет: Литература, автор: awdesjilok35

Допоможіть будь ласка
1.Схарактеризуйте добу Відродження(періоди, представники, характерні риси).
2.Зробіть аналіз одного з сонетів Ф. Петрарки(рік написання, кому присвячений, тема, ідея, композиція, образи, виразні засоби, висновки)
3.Зробіть характеристики образів Ромео і Джульєтти. Дайте відповідь на питання: «В чому трагедія Ромео і Джульєтти?» 4.Зробіть порівняльну характеристику Дон Кіхота і Санчо Панси Дайте відповідь на питання :»Що таке донкіхотство?>>

Ответы

Автор ответа: Аноним
1

Ответ:

1. Доба Відродження - це період в історії Європи (14-17 століття), який характеризується новим розумінням світу, природи та емоцій. Відродження було періодом великих змін у мистецтві, науці, філософії та літературі, зокрема на теренах Італії. Серед представників доби можна виділити Леонардо да Вінчі, Мікеланджело, Рафаеля Санті, Вітторіо Колонна, Еразмус та філософів (Ніколо Макіавеллі, Жан Боден, Томас Мор). Типовими рисами Відродження є гуманізм, індивідуалізм, філософія раціоналізму, зростання значення науки та інновацій, культура краси, симетрія, класицизм.

2. Один з сонетів Ф. Петрарки - "Перший розлучення Vita mia, dolce conforto" - був написаний у 1342 році і присвячений Лаурі, музі поета. Тема відображає почуття печалі та розлуки з коханою, що є стандартною темою для поезії Петрарки. Ідея сонету полягає у тому, що автор ніколи не забуде свою кохану Лауру, хоча вони змушені розлучитися. Композиція сонету складається з 14 рядків, які поділені на дві частини - «октава» та «секстана». Образи постійно повторюються в стихах сонету, що створює ефект їх довічності. Виразні засоби - антитеза, гіпербола, метафора, епітет. Підсумовуючи, можна сказати, що сонет "Перший розлучення" представляє ліцемірство людської суті, приховуючи відкриту рану серед пристрасті, що її задав поранений духом поет, а його метафора – це ілюстрація його загального стану.

3. Образ Ромео - це молодий, емоційний і страстний чоловік, що проживає у Вероні. Він відображає швидку зміну настрою, бурхливість почуттів та улюблення до ризику. Джульєтта - молода жінка, з аристократичного роду у місті Вероні, яка також відображає страсті та бурхливість. Вона випромінює свободу індивідуальності та її кохання до Ромео є недоліком універсальних обставин, які наштовхнули на нисхідне і єдине рішення для обох.

Трагедія Ромео та Джульєтти полягає у неправильному розуміні між двох родів, що перешкоджали їхній любові. Вони змушені були покінчити самогубством, а не з того, що не любили одне одного, а тому що їхнє кохання було заборонене. Вони були змушені ховатися та таїти свої почуття за межі родинного честі і традиції. Трагедія полягає в тому, що їхня любов порушувала встановлений порядок речей у Вероні. В результаті тляця двох юних сердець була присуджена смерть, що є справжньою трагедією.

4.Дон Кіхот та Санчо Панса є двома головними персонажами роману Мігель де Сервантеса "Дон Кіхот", який є класикою світової літератури. Ось порівняльна характеристика цих двох образів:

- Дон Кіхот - це божевільний лицар-фантазер, який вважає себе реконструктором ідеалів лицарства. Він нерідко ніяк не може розрізнити реальний світ від свого власного світу фантазій. Він вважає себе обраним із виконанням місії, яка полягає у боротьбі проти зла і за справедливість. Він активно воює з вітряками, відчиняє вікна, щоб допомогти жінкам в'язнів втечі, та інші дії.

- Санчо Панса - це селянин-наймит, який є підопічним і повіреним Дон Кіхота. Він є більш реальним і прагматичним в своїх поглядах і поведінці, ніж його пан. Є саркастичним і смішним у тих ситуаціях, де Дон Кіхот заводиться надто сильно.

Отже, Дон Кіхот - це образ людини, яка прагне захищати вищу праведність та справедливість у світі, вигадуючи собі вже розміри власних громіздких видатних проявів. Санчо Панса ж, наприклад, зображений яскравою гумористичною маскою, що посилює роздивитися головний напрям роману.

"Донкіхотство" - це ілюзорні, що не реалізуються, ідеали або мрії, що абсолютно нереальні в реальному світі і не можуть бути виконані. Цей термін походить від імені Дон Кіхота, який став символом божевільної віри в свої ідеали і ілюзії, не дивлячись на те, що вони далекі від реальності.

Похожие вопросы