СРОЧНО ПОМОЖІТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!
• ширина-15 символів;
• товщина рамки-5 пікселів;
• відступ від верхньої межі вікна - 30 пікселів;
• текст у полі - назва вашого класу. Створİть обробник події Click для кнопки, виконання якого встановить червоний колір фону поля, шрифт символів Arial, розмір 14 символів, збільшить ширину поля на 6 символів, установить колір тексту білий і виведе в поле Ми використовуємо властивості поля!.
на мові Python.
Ответы
Ответ:
Для вирішення цієї задачі можна використати графічну бібліотеку Tkinter. Вона містить необхідні класи і методи для створення віконних додатків з графічним інтерфейсом користувача. Ось приклад реалізації вимог до задач на мові Python з використанням Tkinter:
Объяснение:
from tkinter import *
class MyClass:
def __init__(self, master):
self.master = master
self.master.title("Мій клас")
self.master.geometry("300x100+100+30")
# створення поля з рамкою
self.frame = Frame(self.master, width=15, bd=5, relief=SUNKEN)
self.frame.place(x=50, y=30)
# створення кнопки і прив'язка до неї обробника події
self.button = Button(self.master, text="Змінити поле", command=self.change_field)
self.button.pack(side=BOTTOM, pady=10)
# додавання тексту до поля
self.field_text = Label(self.frame, text="Мій клас", font=("Arial", 12))
self.field_text.pack(pady=10, padx=10)
def change_field(self):
# зміна властивостей поля при кліку на кнопку
self.field_text.config(bg="red", fg="white", font=("Arial", 14), width=21)
self.frame.config(width=21, height=2, bd=0, bg="red", pady=10, padx=10)
# створення головного вікна і запуск програми
root = Tk()
my_class = MyClass(root)
root.mainloop()
У цьому коді ми створюємо клас MyClass, який містить метод __init__для ініціалізації вікна та компонентів і метод change_field, який змінює властивості поля при натисканні на кнопку. У методі __init__ми створюємо рамку з полем, кнопку та текст у полі. У методі change_fieldми змінюємо фон і колір тексту поля, додаємо його ширину та відступи від рамки, а також змінюємо шрифт тексту. Для запуску програми ми створюємо головне вікно з допомогою класу Tkі створюємо екземпляр нашого класу MyClass.
Якщо можно поставте най кращу відповідь