Предмет: Информатика, автор: artemanikieiev

складіть проект переміщення виконавця від лівого краю полотна (де вона буде на початку виконання програми) до правого за натискання клавіші стрілка праворуч. у процесі переміщення, якщо абсциса його положення від'ємна, він зафарбований у червоний колір, якщо абсциса його положення стає додатною, він перефарбовується в синій колір. ПАЙТОН. ДАЮ 50 БАЛІВ

Ответы

Автор ответа: xineraman8
5

Ответ:

import tkinter as tk

# Константи

WIDTH = 600

HEIGHT = 400

RADIUS = 20

MOVE_INCREMENT = 10

# Ініціалізація вікна та полотна

root = tk.Tk()

canvas = tk.Canvas(root, width=WIDTH, height=HEIGHT)

canvas.pack()

# Створення шару

ball = canvas.create_oval(

   WIDTH / 2 - RADIUS, HEIGHT / 2 - RADIUS,

   WIDTH / 2 + RADIUS, HEIGHT / 2 + RADIUS,

   fill='blue'

)

# Фуркція для переміщення шару

def move_ball(event):

   # Get current coordinates of ball

   x1, y1, x2, y2 = canvas.coords(ball)

   # Перевірка, чи досяг м'ял лівого краю вікна

   if x1 < 0:

       canvas.itemconfig(ball, fill='red')

   # Рухати м'яч направо

   canvas.move(ball, MOVE_INCREMENT, 0)

   # Перевірка, чи досяг шар правого краю вікна

   if x2 > WIDTH:

       canvas.itemconfig(ball, fill='blue')

# Прив'язка клавіші до функції

canvas.bind('<Right>', move_ball)

# Запуск головного циклу

root.mainloop()

Объяснение: Цей код створює вікно з полотном, на якому з'являється круг (представляє виконавця), який можна переміщати вправо за допомогою клавіші стрілки праворуч. Якщо круг досягає лівого краю полотна, він змінює колір на червоний, а якщо досягає правого краю, він змінює колір на синій. Щоб запустити програму, достатньо скопіювати код та вставити його у IDE.


artemanikieiev: Дякую тобі!!!
artemdidyk100810: я нечего не понял
Похожие вопросы
Предмет: Алгебра, автор: wellgir65