Складіть проєкт, у якому виконавець намалює відрізок завдовжки 70 кроків зеленим кольором, якщо натиснуто клавішу стрілка вправо, або намалює відрізок завдовжки 120 кроків синім кольором, якщо натиснуто клавішу стрілка вліво.
Ответы
Ответ:
Ось приклад проєкту на мові Python, який малює відрізок залежно від клавіші, натиснутої користувачем:
import turtle
# Створюємо об'єкт вікна turtle і задаємо його властивості
win = turtle.Screen()
win.title("Малювання відрізків")
win.bgcolor("white")
# Створюємо об'єкт черепашки turtle і задаємо його властивості
t = turtle.Turtle()
t.color("green") # Початковий колір - зелений
t.pensize(5)
# Функція, яка малює відрізок
def draw_line(length, color):
t.color(color)
t.forward(length)
# Функція, яка зчитує вхідні дані та малює відрізок
def move_forward():
draw_line(70, "green")
def move_backward():
draw_line(120, "blue")
# Прив'язуємо функції до клавіш клавіатури
turtle.listen()
turtle.onkey(move_forward, "Right")
turtle.onkey(move_backward, "Left")
# Запускаємо головний цикл програми
turtle.mainloop()
Опис роботи програми:
Ми імпортуємо модуль turtle, який надає можливість малювати різні графічні об'єкти.
Ми створюємо вікно turtle за допомогою класу Screen і задаємо його властивості (назву та колір фону).
Ми створюємо об'єкт черепашки turtle за допомогою класу Turtle і задаємо його властивості (колір та товщину олівця).
Ми створюємо функцію draw_line, яка приймає два параметри: довжину відрізка та колір олівця. Функція малює відрізок заданої довжини та з заданим коліром.
Ми створюємо дві функції move_forward та move_backward, які будуть викликатись при натисканні відповідних клавіш клавіатури (стрілка вправо та стрілка вліво відповідно). Кожна з цих функцій викликає функцію draw_line зі своїми параметрами (70 та "green" для move_forward, 120 та "blue" для move_backward).
Ми прив'язуємо функції move_forward та move_backward до відповідних клавіш клавіатури за допомогою методу onkey.
Ми запускаємо головний цикл програми за допомогою методу mainloop, який очікує на взаємодію з користувачем (натискання клавіш клавіатури) та відображає малюнок на екрані.