Дам 100б. Інформатика 8 класс python
Ответы
Ответ:
1.Як створити проект з вікном мовою Python і встановити значення властивостей вікна?
Для створення вікна ми можемо використовувати бібліотеку Tkinter, яка вже включена у стандартну бібліотеку Python. Щоб створити вікно з встановленими значеннями властивостей, необхідно:
import tkinter as tk
# Створити вікно
window = tk.Tk()
# Встановити заголовок вікна
window.title("Мій проект")
# Встановити розміри вікна
window.geometry("500x500")
# Встановити колір фону вікна
window.configure(background="white")
# Показати вікно
window.mainloop()
2.Які події можуть відбуватися з вікном?
З вікном можуть відбуватися різні події, такі як:
Клацання миші (Click)
Натискання клавіш на клавіатурі (KeyPress)
Переміщення миші над вікном (Motion)
Зміна розміру вікна (Configure)
Закриття вікна (Destroy)
3.Що називають обробником події?
Обробник події - це функція, яка викликається під час виникнення певної події. Ця функція повинна бути написана користувачем і призначена для виконання певних дій відповідно до події, яка відбулася.
4.Що називають методом об'єкта?
Метод об'єкта - це функція, яка виконується на об'єкті певного класу. Методи об'єкта використовуються для зміни властивостей об'єкта або виконання певних дій з ним.
5. Користувальницька процедура - це функція, яка написана користувачем для виконання певних дій у програмі. Ці процедури можуть бути викликані з різних місць в програмі для виконання певних завдань або обробки даних. Вони допомагають розбити код на менші частини, що зроблює код більш зрозумілим та зручним у редагуванні. Користувальницькі процедури можуть приймати параметри і повертати значення, а також виконуватися в певних місцях програми в залежності від необхідності.
6.Як розмістити кнопку у вікні програми?
Для розміщення кнопки в вікні програми використовуються різні графічні бібліотеки. Одним з найпопулярніших варіантів для Python є бібліотека Tkinter. Для створення кнопки в Tkinter можна скористатися наступним кодом:
from tkinter import *
# Створення вікна
window = Tk()
# Створення кнопки
button = Button(window, text="Натисніть мене")
# Розміщення кнопки на вікні
button.pack()
# Запуск циклу обробки подій
window.mainloop()
7. Як призначити для кнопки обробник події Click?
Для призначення обробника події "Click" (натискання на кнопку) в Tkinter використовується метод bind(). Для того, щоб викликати певну функцію при натисканні на кнопку, потрібно спочатку створити функцію-обробник події, а потім призначити її методом bind() для кнопки. Наприклад:
from tkinter import *
# Створення функції-обробника події
def button_click():
print("Кнопку натиснуто")
# Створення вікна
window = Tk()
# Створення кнопки
button = Button(window, text="Натисніть мене")
# Призначення обробника події для кнопки
button.bind("<Button-1>", button_click)
# Розміщення кнопки на вікні
button.pack()
# Запуск циклу обробки подій
window.mainloop()
8.Для створення напису (текстового елементу) в Tkinter можна використати клас Label. Для того, щоб відобразити текст у вікні програми, необхідно створити об'єкт класу Label з текстом, який потрібно відобразити, і прикріпити його до вікна за допомогою методу pack(). Наприклад:
from tkinter import *
# Створення вікна
window = Tk()
# Створення напису
label = Label(window, text="Це напис")
# Розміщення напису на вікні
label.pack()
# Запуск циклу обробки подій
window.mainloop()
9.Для зміни тексту у написі можна використати метод config() з аргументом text. Наприклад, для зміни тексту напису з "Це напис" на "Новий текст":
label.config(text="Новий текст")
10.Використовуючи бібліотеку Tkinter, можна використовувати метод bind() для призначення обробника події Click для вікна. В програмному коді нижче призначається обробник події Click для вікна, який встановлює розміри вікна 400 х 300 пікселів, синій колір фону і змінює текст заголовка на фразу "Новий заголовок".
from tkinter import *
# Створення вікна
window = Tk()
# Встановлення розмірів вікна
window.geometry("200x200")
# Встановлення тексту заголовка вікна
window.title("Старий заголовок")
# Функція для обробки події Click
def on_click(event):
window.geometry("400x300") # Встановлення розмірів вікна 400x300 пікселів
window.config(bg="blue") # Встановлення синього коліру фону вікна
window.title("Новий заголовок") # Зміна тексту заголовка на "Новий заголовок"
# Призначення обробника події Click для вікна
window.bind("<Button-1>", on_click)
# Запуск циклу обробки подій
window.mainloop()
У даному прикладі використовується функція on_click, яка призначається для обробки події Click для вікна за допомогою методу bind(). Після натискання кнопки миші на вікно, функція on_click викликається і встановлює розміри вікна 400x300 пікселів, синій колір фону і змінює текст заголовка на "Новий заголовок".