1) Відкрийте вікно IDLE і створіть нове вікно програми. Збережіть
файл з іменем Практична 11. Завантажте модулі, які потрібні для роботи з
Черепашкою та випадковими числами.
2) Створіть змінну k — лічильник правильних відповідей. Задайте
початкове значення k = 0.
191
3) Запишіть оператор for, лічильник якого набуває значення з
послідовності 0...11.
for i in range(_______):
Ответы
Відповідь:
phyton
import turtle
import random
# Створення вікна
window = turtle.Screen()
# Задання заголовка вікна
window.title("Гра 'Вгадай число'")
# Задання фонового кольору вікна
window.bgcolor("white")
# Створення черепашки
t = turtle.Turtle()
# Задання кольору та розміру пера черепашки
t.color("black")
t.pensize(3)
# Задання початкової позиції черепашки
t.penup()
t.goto(-150, 0)
t.pendown()
# Задання кінцевої позиції черепашки
finish_line = 150
# Лічильник правильних відповідей
k = 0
# Оператор for для повторення 12 разів
for i in range(12):
# Генерація випадкового числа в діапазоні від 1 до 100
number = random.randint(1, 100)
# Запит користувача на введення числа
guess = turtle.textinput("Вгадай число", f"Спроба {i+1}: Введіть число від 1 до 100:")
# Перевірка правильності введеного користувачем числа
if int(guess) == number:
t.write(f"Вірно! Ви вгадали число {number}!", align="center", font=("Arial", 16, "bold"))
k += 1
else:
t.write(f"Неправильно. Загадане число було {number}. Спробуйте ще раз.", align="center", font=("Arial", 16, "bold"))
# Переміщення черепашки на випадкову відстань
t.penup()
t.forward(random.randint(20, 50))
t.pendown()
# Перевірка, чи досягла черепашка фінішної лінії
if t.xcor() >= finish_line:
t.write(f"Ви виграли з результатом {k}/12!", align="center", font=("Arial", 16, "bold"))
break
# Завершення роботи з вікном
window.mainloop()
Пояснення: