Предмет: Українська література, автор: salekcalin55

2.Скласти і записати повідомлення "Роль художніх засобів у поетичних творах" (10-12 речень).
ДАЮ 50 ​

Ответы

Автор ответа: burcenkokarina62
3

Ответ:

Художні засоби (літературні засоби) — прийоми та засоби, які автор художнього твору використовує, оповідаючи історію.Роль художніх засобів у творах, у мові надзвичайно велика. Художні засоби надають твору яскравість, підсилюють емоційний вплив, привертають увагу читача і слухача до висловів.  Художні засоби допомагають автору створити художній образ, а читачу поринути в світ художнього твору, розкрити авторський задум.

ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ – створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища.

Є образи символічні (хліб та сіль). Символ благородства намірів і дружби, а тому й гостинності. А також символ святості й прощення. І алегоричні(образ конокрадів) образи. Втілює зажерливість найбільш небезпечних та підлих людей.

За своїм характером образи можуть бути трагічними, комічними

За місцем у творі образи можуть бути головними, другорядними, епізодичними.

За ставленням автора образи можуть бути позитивними і негативними.

За способом творення (типом асоціювання) образи ділять на зорові (книга, тінь), слухові (гами, мелодія, Ave Maria), дотикові («…як таланило пальцям навпомацки грати…», смакові, запахові. Ми сприймаємо світ органами чуття, через них автори доносять до нас свої художні твори.

За предметом змалювання образи поділяються на: образи-персонажі; образи-пейзажі; образи-речі; образи-емоції; образи-поняття.

Объяснение:

Роль епітетів:

Підсилюють виразність, образність мови твору;

надають художню, поетичну яскравість мови;

збагачують зміст висловлювання;

виділяють характерну рису чи якість предмета, явища, підкреслюють його індивідуальні ознаки;

створюють живе уявлення про предмет;

оцінюють предмет або явище;

викликають певне емоційне ставлення до них;

допомагають побачити авторське ставлення до навколишнього світу.

Роль порівняннь:

допомагають більш точно уявити предмет або явище;

допомагають побачити в предметі нові, невидимі сторони;

порівняння надає опису особливу наочність.

Роль метафор:

Через метафоричне значення слів і словосполучень автор тексту не тільки підсилює видимість і наочність зображуваного, а й передає неповторність, індивідуальність предметів або явищ, виявляючи при цьому глибину і характер власного асоціативно-образного мислення, бачення світу.

Роль гіперболи:

Використання гіперболи дозволяє авторам текстів різко посилювати виразність зображуваного, надавати думкам незвичайну форму і яскраве емоційне забарвлення, оцінність, емоційну переконливість.

Гіпербола  може також використовуватися як засіб створення комічних образів.

Роль уособлення:

Уособлення надають тексту яскравий, зримий характер, підкреслюють індивідуальність стилю автора.

Роль іронії:

Допомагає створити комічний ефект

Роль антитези:

Поєднання контрастних понять сильніше відтіняє значення слів і робить мову більш яскравою і виразною

Роль риторичних запитань та звернень:

Привернути увагу читача до зображуваного; посилити емоційне сприйняття

Риторичні запитання використовуються в художньому та публіцистичному стилях для створення питання на відповідну форму викладу. За допомогою неї створюється ілюзія бесіди з читачем.

Риторичні питання акцентують увагу читача на проблемі.

А риторичний вигук зазначає найвищу точку напруження почуття і одночасно – найважливішу думку мови (часто в її початку або наприкінці).

Риторичне звернення служить не стільки для називання адресата мовлення, скільки для вираження ставлення до того, про що йдеться в тексті. Риторичні звернення можуть створювати урочистість і патетичність мови, висловлювати радість, співчуття і інші відтінки настрою і емоційного стану.

Роль інверсії:

Інверсія використовується переважно в поетичному мовленні для залучення уваги читача або слухача до найважливіших в смисловому плані слів.


salekcalin55: Огромное спасибо это идеальный ответ
Похожие вопросы
Предмет: Русский язык, автор: ivanovavi19
Владимир остановился: начал думать, пр..поминать, соображать — и уверился, что должно было взять ему (в)право. (А. Пушкин) Старик — солдат крепкий, хороший, удар у него очень сер..ёзный. (К. Паустовский) Прошло несколько лет, и обст..ятельства пр..вели меня на тот самый тракт, в те самые места. (А. Пушкин) Вы терзаете меня. Да, я знаю, я чу..ствую, что вы были бы моею, но — я (не)счастнейшее создание... я женат! (А. Пушкин) Наша болез..нь — л..мота в костях. От сырости. (К. Паустовский) На другой день Алексей, твёрдый в своем намер..нии, рано утром поехал к Муромскому, дабы открове(н, нн)о с ним об..ясни(т, ть)ся. (А. Пушкин) Выгонять перед вечером и пригонять на утренн..й з..ре табун — большой праз..ник для крестьянских мальчиков. (И. Тургенев) Вот так получае(т, ть)ся, что всё это прав..льно — и свобода, и города, и, скажем, богатые заводы, и школы, и люди. (К. Паустовский) Дворовые люди Аркадия Павлыча посматривают, правда, что-то и..подлобья, — но у нас на Руси угрюмого от заспа(н, нн)ого не отличиш(?). (И. Тургенев) Я им уже столько в голову вк..лотил — страсть! (К. Паустовский) 3. Найдите предложения с интонационным тире, то есть с тире, поставленным «не по правилам», а для смыслового деления предложения, выделения слова или группы слов, укажите их номера (10 баллов). 4. Выпишите третье предложение и проведите его полный синтаксический разбор (20 баллов).
Предмет: Математика, автор: sahoktop543
Предмет: Алгебра, автор: goshabobson