Предмет: Физика, автор: vlasov2009dima

Помогите с физикой

Моторний човен рухається за течією річки зі швидкістю 8 км/год, а пліт - зі швидкістю 1 км/год. Якою є швидкість руху моторного човна проти течії? Всі швидкості задано відносно Землі.

Ответы

Автор ответа: kamrayxxo
1

Ответ:

6 км/год

Объяснение:

сам пліт не може рухатися, тому швидкість плота - це швидкість течії. Швидкість течії 1 км/год.

8 км/год - швидкість моторного човна за течією річки

8-1=7 км/год - власна швидкість човна

7-1=6 км/год - швидкість моторного човна проти течії


vlasov2009dima: Спасибо спас меня
Похожие вопросы
Предмет: Информатика, автор: anntitova369
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА НАДО СДАТЬ ДО КОНЦА ДНЯ!!!

1. Парадигма програмування, за якої програма розглядається як сукупність об’єктів, що взаємодіють між собою, має назву:
а) об’єктно-орієнтоване програмування
б) процедурне програмування
в) структурне програмування
г) декларативне програмування

2. Налагодження програмного коду - це:
а) запис алгоритму мовою програмування
б) тестування правильності роботи програми
в) процес усунення помилок
аналіз результатів виконання програми

3.Синтаксичні помилки - це:
а) порушення правила запису операторів
б) помилки в застосуванні ключових слів
в) помилки, що виникають у процесі виконання програми
г) помилки, які припущені при розробці алгоритму

4.Після запуску на виконання програми, що містить помилки, в області введення/виведення повідомлень буде виведено:
а)номер рядка коду з помилкою
б) опис помилки
в) оператор, запис якого містить помилку
г) правильний варіант оператора

5.Команда для виведення даних
а) input
б) print
в) else
г) int

6.Якій з типів даних є для цілих чисел
а) int
б) float
в) str

7.Знак для піднесення до степення

а) %
б) **
в) //

8. Знак для "остача від ділення"
а) **
б) //
в) %

9.Знак для "Ділення без остачі"
а) //
б) **
в) %

10.Яку відповіть дасть такій вираз 10-2!=3+5

а) True (Правда)
б) False (Брехня)

11. Умовний оператор розгалуження

а) range()
б) if умова: список команд else: список команд
в) for a in range()
г) while умова: список команд

12. умовний оператор "цикл з лічильником"

а) while a<b:
б) if a==b:
в) for i in range(i,a,n)
г) elif:

13.Умовний оператор "цикл з умовою"

а) for i in range(1,n)
б) else:
в) if i<=n:
г) while i<n:

14.Яка команда підключає модуль графічного вікна

а) from math import*
б) from tkinter import*
в) from turtle import*
г) from tkinter.messagebox import

15.Якій конструктор(команда) сторює графічне вікно?
а) tkinter
б) Tk
в) title
г) Lebel

16.Якою командою задаються розміри вікна?

а) Window.geometry()
б) Window.place
в) Window.title()

17.За допомогою якого конструктора можна додати напис?

а) Tk()
б) Button()
в) Entry()
г) Label()

18.Для розташування елемента керування у вікні використовується метод ...

а) geometry()
б) title()
в) pack()
г) bind()

19.Для розташування у графічному вікні тестового поля використовується такі команди:

а) переміна=entry() переміна.pack()
б) переміна=Label() переміна.pack()
в) переміна=Entry() переміна.pack()
г) переміна=Button() переміна.pack()

20.Яка команда (службове слово) що вказує на створення функції

а) def
б) place
в) get
г) Button

21.Для отримання значення, яке містить текстове поле використовується метод

а) get()
б) place()
в) title()

22.Для виведення вікна повідомлення використовується модуль

а) from math import*
б) from turtle import*
в) from tkinter.messagebox import*
г) from tkinter import*

23.Як зробити зміні глобальними

а) global
б) randint
в) def
г) showinfo

24.Перимикачі створюють за допомогою конструктора ...
а) Lebel
б) Entry
в) tkinter
г) Radiobuttton

25.Для створення прапорця використовують команду ...
а) Entry
б) Checkbutton
в) Tk
г) tkinter

26.Для створення списку код має такий вигляд:

а) змінна=Listbox() змінна.pack()
б) змінна=Entry() змінна.pack()
в) змінна=Button() змінна.pack()
г) змінна=Label() змінна.pack()

27.Для створення полотна треба вести такій код:

а) змінна=Canvas() змінна.pack()
б) змінна=Listbox() змінна.pack()
в) змінна=Entry() змінна.pack()
г) змінна=Button() змінна.pack()

28.Для завантаження до полотна зображенння файла використовують конструктор ...

а) Checkbutton
б) PhotoImage
в) Entry
г) Lebel​