Предмет: ОБЖ, автор: annadaria13

3. Уміння вчитися
це уміння :
а)швидко читати; б) уміння переказувати прочитане; в)не звертати увагу
на нестачу досвіду; г)шукати способи дії в нових ситуаціях.

Ответы

Автор ответа: babuinsona
2

Ответ:

уміння шукати способи дії в нових ситуаціях

Автор ответа: pankonastya
2

Відповідь:

Г)

Потрібно вміти не тільки швидко читати та казати, а і знаходити нові можливості

Похожие вопросы
Предмет: Музыка, автор: bakunovaa69
3. Провідне місце хорова музика посідає у творчості:
а) Л. Дичко, Г. Гаврилець, В. Степурка;
б) Є. Станковича, В. Зубицького, О. Щетинського;
в) І. Поклада, Т. Петриненка, А. Комлікової.

4. Композиторами та виконавцями на народних інструментах, зокрема, на баяні, є:
а) Є. Станкович та З. Алмаші;
б) В. Зубицький та В. Рунчак;
в) І. Щербаков та С. Зажитько.

5. Автором перекладів хорових творів Л. Дичко для органу є:
а) Л. Юріна;
б) С. Острова;
в) Д. Стецюк.

6. Вихованцем харківської композиторської школи, який зараз живе і працює в Києві, є:
а) В. Назаров;
б) О. Щетинський;
в) Ю. Діброва.

8. З композиторів - членів КО НСКУ - викладачами Академії мистецтв ім. П. Чубинського є:
а) І. Поклад та О. Злотник;
б) Т. Петриненко та В. Ракочі;
в) А. Комлікова та Л. Горова.

9. Джаз та академічну музику у своїй творчості поєднують:
а) Г. Сасько;
б) М. Ковалінас;
в) В. Тормахова.

10. Шлях Валентина Сильвестрова (від технічної спеціальності - до музичної творчості) повторив:
а) Б. Стронько;
б) О. Войтенко;
в) Ю Діброва.

12. До електроакустичної музики у своїй творчості тяжіють:
а) А. Загайкевич;
б) С. Пілютіков;
в) І. Тараненко.

14. До покоління молодих композиторів слід віднести:
а) В. Гронського та В. Назарова;
б) П. Колпакова та О. Саратського;
в) В. Вишинського та І. Небесного.

15. Першим проявом неофольклоризму в українській музиці став твір:
а) опера «Золотий обруч» Б. Лятошинського;
б) фольк-опера «Коли цвіте папороть» Є. Станковича;
в) сценічне дійство «Золотий камінь посіємо» Г. Гаврилець.

16.Творчість сучасних композиторів Київщини, загалом, розвивається в рамках:
а) неофольклоризму;
б) постмодернізму;
в) акціонізму.

21. Органною музикою на постійній основі займається:
а) С. Острова;
б) Л. Юріна;
в) О. Леонова.

22. До неоромантичного напрямку відноситься творчість:
а) І. Алексійчук, З. Алмаші, Г. Кузіної;
б) Г. Верети, В. Гончаренка, П. Колпакова;
в) І. Поклада, О. Злотника, Т. Петриненка.