Предмет: История, автор: gavrisanna0

Дарія І характеристика особи в контексті біографічних даних, світогляду, основних етапів життя.
Надо здавати до 30.10.22 о 14:01

Ответы

Автор ответа: serfdeep
0

Відповідь:Філософія як опис ©поважає¹ дійсність' розповідає про неї' якою

вона є' не зводить чогось одного до чогось іншого) Те' що є

специфічно іншим' виявляється метою і предметом філософії) Ця

інаковість виявляється не шляхом порівняння чи редукції дійсності' а

шляхом її експозиції'конкретизації'через указування й опис)Оповідь'

описце не монолог'а©розмова¹)Діалогічне мислення є мисленням'

що промовляє'тобто таким'якому потрібен інший)Різниця між старим

та новим мисленням для Розенцвайґа полягає в тому' що старе було

мисленням ні для кого і мовою'зверненою ні до кого#або до вічного

«загального¹'до якихось абстракцій'наприкладсуспільства$)Таке©у

собі й для себе мисляче мислення¹ від називає ©логічним¹) Нове

«граматичне¹'або©мовне¹'це мислення для когось і мова'звернена

до когось)Суттєвою ознакою©нового мислення¹є те'що©інший¹'на

відміну від©німотного Загального¹ це©завжди цілком визначений

інший¹' і це©не тільки глядач' але й живий учасник' здатний

відповісти¹)Отже'нове мислення ґрунтується на©довірі досвіду¹'під

час якого відбувається зустріч з іншим)Важливим висновком є також

те'що мислення як процес живої безпосередньої мовної взаємодії©Я¹

та Іншого'на відміну від мислення©взагалі¹'відбувається у часі)До

речі' свою філософську працю ©Нове мислення¹#,4-0$ Розенцвайґ

диктував дружині знаками й очима'розбитий паралічем)

,4-, року з’являється праця австрійського філософа Фердинанда

Ебнера#,33-,4.,$©Слово і духовні реалії) Пневматологічні

фрагменти¹' яка також закладає основи діалогічного мислення'

спираючись уже на християнський світогляд) На відміну від

трансценденталізму' який відстоює існування єдиної гомогенної

свідомості' Ебнер виходить з існування одиничної' конкретної

людини' яка не ізольована' а'навпаки'невідривна від зв’язку з©Ти¹)

«Я¹і©Ти¹для Ебнераце духовні реальності життя)Пізнання того'

що ©Я¹ існує тільки у своєму відношенні до ©Ти¹' а не поза ним'

ставить філософію перед новим завданням зрозуміти екзистенцію

«Я¹з відношення до©Ти¹)©Ти¹виступає зв’язком між мною і світом'

при цьому тут Ебнер використовує концепцію філософії статі

О)Вайнінґера©Ти¹виступає своєрідним дзеркалом'указуючи на мої

недоліки)

Це діалогічне відношення©Я¹і©Ти¹існує завдяки мові)Ебнер у

своїй©пневматології духу¹ під впливом Й)Гамана' С)К’єркеґора і

В)Гумбольдта підкреслює фундаментальну значущість слова у

формуванні духовної реальностівсе духовне життя в нас зумовлене

словом і за допомогою слова націлена на відношення до духовного

поза нами

Пояснення:

Похожие вопросы
Предмет: Русский язык, автор: Аноним