Завдання 1. Створити програму «Валютний конвертер».
Створити вікно за зразом.
Ми повинні ввести кількість гривень і вибрати в яку
валюту конвертувати.
Після натискання на кнопку, повинно з’явитися
вікно з результатом.
Ответы
from tkinter import *
from tkinter import messagebox
My_window=Tk()
My_window.title('Задача №1')
My_window.geometry('500x600')
My_window['bg']='#e4c1a0'
def start(event):
if office.get()==1:
a=float(0.0314)
b=float(ukr_money.get())
c=a*b
messagebox.showinfo("Результат",c)
elif office.get()==2:
a=float(0.0301)
b=float(ukr_money.get())
c=a*b
messagebox.showinfo("Результат -",c)
elif office.get()==3:
a=float(0.0264)
b=float(ukr_money.get())
c=a*b
messagebox.showinfo("Результат -",c)
ukr_money=Entry(My_window,
bg="white",
width=30,
font="Times 13",
)
ukr_money.place(x=120, y=50)
label1 = Label (
text="Введіть кількість гривень",
fg="#FFFFFF", #колір тексту
bg="#6f5238", #фон надпису
justify=CENTER, #Вирівнювання тексту
font=30,
)
label1.pack()
office=IntVar()
office1=Radiobutton(My_window,
text="Долар США",
variable= office,
value=1,
fg='#6f5238',
font=16,
bg='#e4c1a0',
)
office1.place(x=200,y=90)
office2=Radiobutton(My_window,
text="Євро",
variable= office,
value=2,
fg='#6f5238',
font=16,
bg='#e4c1a0',
)
office2.place(x=200,y=120)
office3=Radiobutton(My_window,
text="Англійський фунт",
variable= office,
value=3,
fg='#6f5238',
font=16,
bg='#e4c1a0',
)
office3.place(x=200,y=150)
but=Button(My_window,
text="Порахувати",
bg='#6f5238',
activebackground='#9B734E',
fg='#FFFFFF'
)
but.place(x=210,y=190)
but.bind("<Button-1>",start)
My_window.mainloop()