Предмет: История, автор: Katyany

Итоги деятельности 1 и 2 гос думы.пожалййчта в двух словах

Ответы

Автор ответа: kievkutlet
0
Ну выбери основное:
I Государственная Дума просуществовала лишь одну сессию - 72 дня. В различных комиссиях Думы обсуждались многочисленные проекты: об отмене смертной казни, неприкосновенности личности и др. Основным вопросом стал аграрный. Кадеты выдвинули проект принудительного отчуждения части помещичьих земель в пользу крестьянства («проект 42-х»). Проект 104-х депутатов-трудовиков требовал отчуждения всех частных земель и введения уравнительного землепользования.

Некоторые депутаты требовали уничтожения частной собственности на землю и превращения ее в общенародное достояние. 4 июня Дума постановила обратиться к гражданам с разъяснением по аграрному вопросу. Однако правительство заявило о неприкосновенности частных земель.

8 июня Николай II распустил Думу, обвинив ее в разжигании смуты в стране.


С первого заседания был поставлен вопрос о долговременности работы и взаимоотношениях с правительством. Необходимо было построить тактику работы таким образом, чтобы не быть разогнанными правительством подобно I Думе, кадеты, войдя в единый блок с трудовиками и национальными группами, создали большинство. Они сняли вопросы об амнистии, отмене смертной казни и др.

Основным оставался аграрный вопрос, обсуждались основные положения столыпинской реформы. Правые и октябристы поддерживали реформу. Кадеты выступали за смягченный ее вариант, сведя к минимуму количество отчуждаемых у помещиков земель. Левое крыло Думы отказалось утверждать ее проект. 24 марта 1907 г. аграрная комиссия Думы отметила необходимость отчуждения помещичьих земель в пользу крестьян.

Похожие вопросы
Предмет: География, автор: gorbovaulia12
Срочно!!!Даю 100 БАЛОВ!!Складіть план текусту.

Слухаючи народні пісні, читаючи перекази та історичні романи, кожен із нас виявляє героя в собі, відчуває в собі козацьку душу! Козак-характерник не вразливий до шабель і куль, здатний проходити крізь вогонь та воду, читати чужі думки й розмовляти з тваринами. То хто ж із сучасних молодих людей не хотів би бути на нього схожим?!! Виявляється, такі є. Вони обурюються у «Фейсбуці»: «Усе це шароварщина, повернення в нафталін та архаїку». Так, уславлення козацтва легко може перетворитися на шароварництво, якщо героїзувати й підносити лише зовнішні його ознаки. На вулицях міст усе частіше можна зустріти юнака не лише у вишиванці, а й у шароварах і з козацьким оселедцем. Одяг і зачіска — питання смаку, проте це вияви зовнішнього наслідування приналежності до козацтва. Адже головне не одежа і навіть не воєнна вправність і фізична сила козака, а сила його духу, відданість і вірність рідній землі, яка й робила його незборимим! Нафталіном попахує і звичка вшановувати козацтво у виразно застарілих формах: довжелезних, сповнених розтягнутих діалогів і безкінечних танців відеофільмах, повторах у дитячих книжках давно всім відомих легенд про Січ і козацьких прислів’їв. Як писав Максим Рильський, «нове життя нового прагне слова». А ще — сучасних, цікавих дітям і молоді засобів популяризації подвигів наших предків. У вітринах книгарень нині бачимо історію, переосмислену й надруковану для сучасної дітвори — цифрового покоління українців. Історичні факти викладено цікаво, жваво, захопливо. Запорізькі козаки постають персонажами блокбастерів, героями яскравих коміксів. Нові форми викладу передають традиційний зміст по-новому!

Нині у світі працює так званий закон платформи, що забезпечує вільний і безперешкодний обмін інформацією. Панівним стає контент, тобто зміст, який людина творить і поширює, сприймає і засвоює. Саме від того, який зміст ти твориш, залежить, як і яким сприйматиме тебе світ. Оповіді про козаків мають бути оптимістичні, скеровані на пробудження в людях самосвідомості, упевненості у своїх силах. Необхідно перепрограмувати українців із комплексу меншовартості на впевненість у своїх можливостях, спроможності змінювати життя на краще! Українська молодь не просто може щось змінювати — вона є саме тим поколінням, яке змінює! Наша молодь — рушій і джерело змін! Нам необхідний перехід в усвідомлення того, що ми є нащадками героїв, а не слухняних і покірних свинопасів. Суспільство потребує сучасних героїв, які переймають від предків усе найкраще! Французи осучаснили своїх Астерікса і Обелікса. У Гонконгу творці кінобойовиків створили цілу індустрію кунг-фу. Японці підносять свою історію і саме на її основі перепрограмовують свою культуру. Увесь світ знає, що людина в капелюсі з кольтом — це ковбой, у кімоно і з катаною — самурай. Тепер світ має усвідомити й запам’ятати, що спритний воїн із шаблею й чубом — український козак. Його має впізнавати кожна дитина на планеті. Світ шанує свою історію, плекає міфи, підносячи в них усе найкраще, що успадковано від попередніх поколінь. Міф — це не те, що завмерло в історії, як муха в бурштині, міф — це те, що працює в сучасності! Світ використовує новітні технології, навчає розважаючи. При цьому підтримуються креативні люди, здатні подати всім відомий зміст у захопливій сучасній формі. Настав час укласти зміст наших міфів у популярну форму — або кіноблокбастери, або комп’ютерні ігри, електронні дитячі книжки, мультфільми, комікси. Для того щоб твою історію прочитало і сприйняло якомога більше людей, її потрібно навчитися подавати в новій, сучасній формі.​
Предмет: Английский язык, автор: nikolefirenko
Предмет: Алгебра, автор: Ksushenca