Предмет: Русский язык, автор: COFFIGOLD

составить текст, используя словосочетания: как н.. старались, как н.. торопились, н.. одни человек, н..раз говорили, н.. разу н.. удавалось, н.. днем н.. ночью, во что бы то н.. стало, как ни в чем не бывало (не более 10 предложений)

Ответы

Автор ответа: Маля10
0
ни старались как ни торопились ни один человек ни раз говорили ни разу не удавалось ни днем ни ночью во чтобы то ни стало 

COFFIGOLD: спс хоть за это
Похожие вопросы
Предмет: Английский язык, автор: inkaravdolhan
Предмет: Қазақ тiлi, автор: bisen383
Тыңдалым мен айтылым Мәтiндi мұқият тыңдаңыз. Сурет бойынша сұрақтарға мәтін мазмұны арқылы жауап беріңіз.[5] Көшпенділердің музыкалық мәдениетiнiң тамыры ете теренде жатыр. Жартастардағы суреттерден билеп жүрген адамдардың, таякка iлiнген сылдырмактарда ойнап тұрған адам бейнелерiн кездестіруге болады. Кешпендiлердiң ең көне музыкалық аспаптары: ұрмалы даңғыра, қурайдан жасалған урмелі сыбызғы, iлмелі-шертпелi кобыз, домбыра iспеттес карапайым аспаптар болған. Эпостардағы адырнасын ала өгiздей мөңiреткен» деп келетін жыр жолдары енерпаз жауынгердiң садағының адырнасын iркiп тартып музыкалық ун шығаратынын бiлдiрсе керек. Орталық Азия, Сібір, Тибет халықтарында бүгінге дейiн кездесетін бiр ішектi қобыз осы музыкалык аспаптын кене турi болуы мүмкін. Ауызбен урлеп ойнайтын, қыштан жасалған уiлдек деп аталатын аспаптың көне түрлерi ортағасырлық Отырар қаласынан, Жамбыл облысындагы Актебе (Баласағұн) қаласынан табылған. Олар Х-ХII ғасырларга жатады. Қорқыт ата букіл түркілер әлемiнiн сарын, күй, әуен өнерiнiң атасы болса, одан бергі музыка енерi әл-Фарабидiн, ибн Синанын, улы жыршы Кетбұғаның, Сыпыра жыраудың, Асан қайғының, Қазтуғанның, Әбу әл-Кадырдың, Әбдірахман Жәмидiң, Бұқардың, Нысан абыздың есiмдерiмен байланысты. Олар куйші-сазгер, жыршылар болған. Ал әл-Фараби, ибн Сина музыка iлiмiнiң теориясын алғаш жасаушы ғалымдар. Nº 1 Жартастағы бейнелер ненi бiлдiредi?​