Предмет: Қазақ тiлi, автор: elvina2724

2 -талсырма. Сурактарга жауап берініз. (5)
1. Коршаган ортага нелер жатады?
2. «Сакральды дуниетаным» дегенді калай тусінесін?
3. Табигатка байланысты кандай тыйым сездерді білісін?
4. Неге Арал тенізі тартыла бастады?
5. Мухитта тіршілік ететін кандай жануарларды, осімдіктерді білесін?

Ответы

Автор ответа: nikitajecka234
0

Ответ:

1. Коршаган ортага жер көлемі мен жер бетінің өзгеруі, ал есепке алушылардың байланысқан көлемі мен азуына жататын өзгерістерді көрсетеді.

2. «Сакральды дуниетаным» сөзі тілде "сакральды" - мәзірлік, ерекше, жасақталатын, "дуниетаным" - таным, білім деп түсініледі. Содан кейін "Сакральды дуниетаным" деген сөз танымды жасау, білімді жасау туралы болатын.

3. Табигатка байланысты тыйым сездерді білу үшін өзекті ғылыми меңгерілерге, екіптіліктерге, жергілікті және агротехникалық өнімдерге байланыс тиіс.

4. Арал тенізі тартыла бастау себептері арасында теңізге созылармен су айыпталу, өнімділік жаттықтыру, тенізге арасыз су жолын жасау, құмартын бөлгісін өзгерту жататын іс-шаралар көрсетілген.

5. Мухитта тіршілік ететін кандай жануарларды, осімдіктерді білу үшін екіптіліктерге, микроорганизмдерге жататын түрліді өзектіліктерге байланыс тиіс.

Объяснение:

егер сізге сәйкес келсе 5⭐ және "үздік жауап" қойыңыз

Похожие вопросы
Предмет: Математика, автор: r9240536
Предмет: Информатика, автор: fen1r
tinkercad СРОЧНОООО найдіть помилку в коді завдання було зробити кнопку рестарту гри (кнопка не працює) фото схеми нижче. Відповіді від GPT не потрібні. КОД: #define BUTTON_RESTART 13



#define LED_RED 11

#define LED_GREEN 9

#define LED_BLUE 7

#define LED_YELLOW 5

#define LED_CORRECT 4

#define LED_WRONG 2



#define BUTTON_RED 12

#define BUTTON_GREEN 10

#define BUTTON_BLUE 8

#define BUTTON_YELLOW 6



#define BUZZER 3

#define RED_TONE 220

#define GREEN_TONE 262

#define BLUE_TONE 330

#define YELLOW_TONE 392

#define TONE_DURATION 250



int restartButtonState = 0;

int GAME_SPEED = 250;

int GAME_STATUS = 0;

const int GAME_MAX_SEQUENCE = 50;

int GAME_SEQUENCE[GAME_MAX_SEQUENCE];

int GAME_STEP = 0;

int READ_STEP = 0;





void setup(){



pinMode(BUTTON_RESTART, INPUT_PULLUP);



Serial.begin(9500);



randomSeed(analogRead(0));



pinMode(LED_RED, OUTPUT);

pinMode(LED_GREEN, OUTPUT);

pinMode(LED_BLUE, OUTPUT);

pinMode(LED_YELLOW, OUTPUT);

pinMode(LED_CORRECT, OUTPUT);

pinMode(LED_WRONG, OUTPUT);



pinMode(BUTTON_RED, INPUT_PULLUP);

pinMode(BUTTON_GREEN, INPUT_PULLUP);

pinMode(BUTTON_BLUE, INPUT_PULLUP);

pinMode(BUTTON_YELLOW, INPUT_PULLUP);



pinMode(BUZZER, OUTPUT);





}



void loop() {

restartButtonState = digitalRead(BUTTON_RESTART);



switch (GAME_STATUS) {

case 0:

if (restartButtonState == HIGH) {

delay(100);

resetGame();

}

break;

case 1:

playSequence();

break;

case 2:

readSequence();

break;

case 3:

gameOver();

break;

case 4:

resetGame();

break;

}

}





void resetGame() {

GAME_STATUS = 0;

GAME_STEP = 0;

READ_STEP = 0;

GAME_SPEED = 250;



for (int i = 0; i < GAME_MAX_SEQUENCE; i++) {

GAME_SEQUENCE[i] = random(4) + 1;

}

GAME_STATUS = 1;

}









void playSequence(){

for(int i = 0; i <= GAME_STEP; i++){

Serial.print("Set LED");

Serial.println(GAME_SEQUENCE[i]);

delay(GAME_SPEED * 2);

setLED(GAME_SEQUENCE[i]);

playTone(GAME_SEQUENCE[i]);

delay(GAME_SPEED);

clearLEDs();

}

GAME_STATUS = 2;

}







void readSequence(){

int button_value = readButtons();



if(button_value > 0){

if(button_value == GAME_SEQUENCE[READ_STEP]){

setLED(button_value);

playTone(button_value);

digitalWrite(LED_CORRECT, HIGH);

delay(GAME_SPEED);

clearLEDs();

digitalWrite(LED_CORRECT, LOW);



if (GAME_SPEED > 100) {

GAME_SPEED = GAME_SPEED-15;

}



Serial.println("Correct!");



if(READ_STEP == GAME_STEP){

READ_STEP = 0;

GAME_STEP++;

GAME_STATUS = 1;

Serial.println("Next step");



setLEDs(true,true,true,true);

delay(GAME_SPEED);

setLEDs(false,false,false,false);



}else{

READ_STEP++;

}



delay(10);



}else{

GAME_STATUS = 3;

Serial.println("Game Over!");

}

}

delay(10);

}



void gameOver(){

digitalWrite(LED_WRONG, HIGH);

tone(BUZZER, 98, TONE_DURATION);

delay(TONE_DURATION);

tone(BUZZER, 93, TONE_DURATION);

delay(TONE_DURATION);

tone(BUZZER, 87, TONE_DURATION);

delay(TONE_DURATION);

delay(GAME_SPEED);

}



void setLED(int id){

switch(id){

case 0:

setLEDs(false,false,false,false);

break;

case 1:

setLEDs(true,false,false,false);

break;

case 2:

setLEDs(false,true,false,false);

break;

case 3:

setLEDs(false,false,true,false);

break;

case 4:

setLEDs(false,false,false,true);

break;

}

}



void playTone(int id){

switch(id){

case 0:

noTone(BUZZER);

break;

case 1:

tone(BUZZER, RED_TONE, TONE_DURATION);

break;

case 2:

tone(BUZZER, GREEN_TONE, TONE_DURATION);

break;

case 3:

tone(BUZZER, BLUE_TONE, TONE_DURATION);

break;

case 4:

tone(BUZZER, YELLOW_TONE, TONE_DURATION);

break;

}

}



void setLEDs(boolean red, boolean green, boolean blue, int yellow ){

if (red) digitalWrite(LED_RED, HIGH);

else digitalWrite(LED_RED, LOW);

if (green) digitalWrite(LED_GREEN, HIGH);

else digitalWrite(LED_GREEN, LOW);

if (blue) digitalWrite(LED_BLUE, HIGH);

else digitalWrite(LED_BLUE, LOW);

if (yellow) digitalWrite(LED_YELLOW, HIGH);

else digitalWrite(LED_YELLOW, LOW);

}



void clearLEDs(){

setLEDs(false,false,false,false);

}



int readButtons(void){

if (digitalRead(BUTTON_RED) == 0) return 1;

else if (digitalRead(BUTTON_GREEN) == 0) return 2;

else if (digitalRead(BUTTON_BLUE) == 0) return 3;

else if (digitalRead(BUTTON_YELLOW) == 0) return 4;



return 0;

}