Предмет: Музыка, автор: budlili2012

Портрет митця Г.Гендель "жанри хорової музики: кантата, ораторія"

Ответы

Автор ответа: evcenkomaksim30
0

Ответ:

Портрет митця Георга Фрідріха Генделя, одного з найвидатніших композиторів барокової епохи, можна описати, звертаючи увагу на його особливість та внесок у жанри хорової музики - кантату та ораторію.

Почнемо з кантати, яка є однією з перших форм хорової музики, що з'явилася в Європі. Кантата - це вокальний ансамбль, що поєднує індивідуальні сольні партії, хор та інструментальний супровід. Гендель склав безліч кантат, які часто були написані для особистих виконань на приватних концертах. Вони багато емоційні та експресивні, демонструючи майстерність композитора в роботі з живими вокальними та інструментальними голосами.

Проте, найбільш відомий і впливовий внесок Генделя в жанр хорової музики - це ораторія. Ораторія - це хорова композиція, нерідко з філософським чи релігійним підтекстом. Ораторії Генделя відрізнялися грандіозними масштабами та мелодійною красою. Його найвідоміші ораторії - "Месія" та "Самсон" - стали епохальними шедеврами жанру.

У портреті митця можна уявити Генделя в його креативному оточенні - з перо у руці, споглядаючи якісь ноти або музичний інструмент. Вираз його обличчя може відображати його енергію та покладання прагнення до вираження почуттів через музику. Також можуть бути присутні відображення елементів його творчих досягнень, наприклад, ноти з його відомих кантат або ораторій.

Загалом, портрет митця Георга Фрідріха Генделя, якого відомо як майстра хорової музики, повинен передати його талант, енергію та внесок у розвиток кантати та ораторії. Він повинен відображати його становлення як видатного композитора та його величезний вплив на музичну сцену.

Похожие вопросы
Предмет: Музыка, автор: aruzhantv67
помогитеее с тестом

1. Эпоха Древнерусской музыки охватывает период:

а) с 5 века до конца 16 века

б) с 9 века до конца 17 века

в) с 10 века до начала 18 века

2. Древнерусская музыка развивалась:

а) в направлении народной музыки

б) в направлении хоровой (церковной музыки)

в) в двух направлениях

3. Хоровое пение представляло собой:

а) пение а-капелла

б) пение с инструментальным сопровождением

в) оба варианта

4. Письменное музыкальное творчество записывалось при помощи:

а) нот

б) условных знаков

в) иероглифами

5. Истоками зарождения музыкального театра в древнерусский период были:

а) крепостные театры

б) ритуалы «пещного действа» и вертепный кукольный театр

в) концерты

6. Как реформы Петра I повлияли на музыкальное искусство?

а) никак, они не касались музыки

б) породили новые жанры и формы музицирования

в) способствовали отказу от хорового пения

7. Роговые оркестры появились:

а) в середине 16 века

б) в середине 17 века

в) в середине 18 века

8. Роговые оркестры просуществовали:

а) 150лет

б) 100 лет

в) существуют до сих пор

9. В крепостные театры были доступны:

а) простому народу

б) только знати

в) были доступны всем

10. В репертуаре театра графа Шереметьева были:

а) оперы

б) балеты

в) драматические пьесы

11. Правда ли, что в 18 веке не было разделение театра на драматический и оперный?

а) да

б) нет

12. Способствовал ли интерес к фольклору развитию профессионального музыкального творчества?

а) да

б) нет

тест по муз.лит​