1. Для романтизму характерна така ознака:
А) дотримання суворих правил;
Б) зверхнє ставлення до людини;
В) незвичайні герої діють в незвичайних обставинах;
Г) зображення дійсності з елементами фантастики.
2. Що НЕ є ознакою романтизму?
А) відмова від нормативності, заперечення раціоналізму;
Б) загострена увага до людської особистості;
В) захоплення народною творчістю, фольклорними елементами;
Г) дотримання правил у художній творчості.
3. В епоху романтизму вперше в літературі з’являється образ
А) «природної людини»; В) «Зайвої людини»;
Б) «сильної людини»; Г) «маленької людини».
4. Що стало історичним підґрунтям для появи романтизму?
А) створення першої енциклопедії; В) великі географічні відкриття;
Б) поява нових драм і катастроф; Г) події Французької революції.
5. Приводом для написання роману «Собор Паризької Богоматері» стало прагнення автора
А) відтворити середньовічні події у Парижі;
Б) уславити красу Парижа;
В) розповісти романтичну історію кохання;
Г) врятувати Собор від знищення.
6. У романі «Собор Паризької Богоматері» В. Гюго кохання, краса, протистояння в людині
християнських догм та людських слабкостей, проблема народу та народної непокори,
зображення середньовічної Франції на порозі Відродження це –
А) тема твору; Б) ідея твору; В) головна думка твору.
7. Якого доброго вчинку НЕ здійснила Есмеральда?
А) врятувала П’єра Гренгуара від смерті; В) врятувала Квазімодо від спраги;
Б) принесла хліба й води затворниці Гудулі; Г) врятувала Клода Фролло.
8. Щоб розкрити головну думку роману «Собор Паризької Богоматері», автор використовує
антитезу. Це –
А) те, що давно застаріло;
Б) узагальнене судження у стислій художньо-ефектній формі;
В) різке протиставлення протилежних думок, рис та властивостей персонажів;
Г) художнє перебільшення певних рис та властивостей персонажів.
9. Доля Квазімодо така:
А) залишився дзвонарем Собору; В) помер;
Б) його заарештували за вбивство Клода Фролло; Г) безслідно зник.
10. Образ Есмеральди є протиставленням;
А) жорстоким законам і звичаям середньовіччя; В) добра злу;
Б) гарного потворному; Г) розумного дурному.
11. Установіть відповідність між поняттям та персонажем роману «Собор Паризької
Богоматері»:
1. Темне марновірство, забобони; А) Есмеральда;
2. Моральна краса народу; Б) Феб де Шатопер;
3. Нікчемність і пустота феодального панства; В) Клод Фролло;
4. Потворність соціальної долі пригноблених; Г) Квазімодо;
Д) П’єр Гренгуар.
12. Вислів "серце пітьми" - це
А) дно прірви; Б) географічне положення "чорного континенту";
В) лісові хащі; Г) темрява в душі людини.
13. Сенс назви роману «Серце пітьми» у
А) зображенні тяжкого життя поневоленої Африки;
Б) зображенні жорстокості колонізаторів;
В) зображенні життя поневоленого "чорного континенту" і жахливості душі найкращого
представника цивілізації;
Г) дослідженні мало вивченого континенту.
14. До романтичних художніх особливостей роману Дж. Конрада «Серце пітьми» НЕ
належить..
А) дослідження незбагненності людської душі;
Б) контраст між світлом і тьмою;
В) засудження колонізації африканського континенту;
Г) протиставлення цивілізації і природи.
15. Що тягне Марлоу вглиб Африки?
А) цікавість до нових земель;
Б) більше дізнатися і зрозуміти політику колонізації;
В) обійняти в колонії високу посаду;
Г) слух про найвидатнішу людину колонії;
Д) бажання заробити багато грошей .
16. Яким творив Марлоу у своїй уяві образ Курца, допоки не опинився в його (Курцових)
володіннях?
А) образ-символ світоча прогресу, еволюції;
Б) людина виняткової складності й суперечливості;
В) жорстокого колонізатора;
Г) божевільного, який з власної волі поїхав у Африку.
17. Дж. Конрад роман «Серце пітьми» написав на основі:
А) історичних документів; В) розповідей військових, що там служили;
Б) власного досвіду; Г) розповідей місцевого населення.
18. Чи можна сказати, що в душі головного героя роману «Серце пітьми» - Марлоу – після
подорожі поселилася «світова скорбота»?
А) так, тому що герой зрозумів: «У світі немає ні істини, ні справедливості»;
Б) так, тому що герой цією поїздкою «розтривожив» свою душу і потребував
відпочинку;
В) ні, тому що Марлоу розумів усе, що побачив;
Г) ні, тому що це було не новим в історії розвитку людства.
19. Які засоби художньої виразності (властиві романтикам) використали у своїх творах
В. Гюго та Дж. Конрад для розкриття образу героїв?
А) метафору; В) антитезу;
Б) гіперболу; Г) гротеск.
УМОЛЯЮ ПОМОГИТЕ!! ОТДАМ ВСЕ БАЛЛЫ! СРОЧНО
Ответы
1. Для романтизму характерна така ознака:
- В) незвичайні герої діють в незвичайних обставинах.
2. Що НЕ є ознакою романтизму?
- Г) дотримання правил у художній творчості.
3. В епоху романтизму вперше в літературі з’являється образ
- А) «природної людини».
4. Що стало історичним підґрунтям для появи романтизму?
- Г) події Французької революції.
5. Приводом для написання роману «Собор Паризької Богоматері» стало прагнення автора
- В) розповісти романтичну історію кохання.
6. У романі «Собор Паризької Богоматері» В. Гюго кохання, краса, протистояння в людині
християнських догм та людських слабкостей, проблема народу та народної непокори,
зображення середньовічної Франції на порозі Відродження це –
- Б) ідея твору.
7. Якого доброго вчинку НЕ здійснила Есмеральда?
- Г) врятувала Клода Фролло.
8. Щоб розкрити головну думку роману «Собор Паризької Богоматері», автор використовує
антитезу. Це –
- В) різке протиставлення протилежних думок, рис та властивостей персонажів.
9. Доля Квазімодо така:
- В) безслідно зник.
10. Образ Есмеральди є протиставленням;
- Б) гарного потворному.
11. Установіть відповідність між поняттям та персонажем роману «Собор Паризької
Богоматері»:
1. Темне марновірство, забобони; - Д) П’єр Гренгуар;
2. Моральна краса народу; - А) Есмеральда;
3. Нікчемність і пустота феодального панства; - Б) Феб де Шатопер;
4. Потворність соціальної долі пригноблених; - Г) Квазімодо;
- В) Клод Фролло.
12. Вислів "серце пітьми" - це
- Г) темрява в душі людини.
13. Сенс назви роману «Серце пітьми» у
- В) зображенні життя поневоленого "чорного континенту" і жахливості душі найкращого
представника цивілізації.
14. До романтичних художніх особливостей роману Дж. Конрада «Серце пітьми» НЕ
належить..
- В) засудження колонізації африканського континенту.
15. Що тягне Марлоу вглиб Африки?
- Б) більше дізнатися і зрозуміти політику колонізації.
16. Яким творив Марлоу у своїй уяві образ Курца, допоки не опинився в його (Курцових)
володіннях?
- Б) людина виняткової складності й суперечливості.
17. Д
ж. Конрад роман «Серце пітьми» написав на основі:
- В) власного досвіду.
18. Чи можна сказати, що в душі головного героя роману «Серце пітьми» - Марлоу – після
подорожі поселилася «світова скорбота»?
- А) так, тому що герой зрозумів: «У світі немає ні істини, ні справедливості».
19. Які засоби художньої виразності (властиві романтикам) використали у своїх творах
В. Гюго та Дж. Конрад для розкриття образу героїв?
- А) метафору;
- В) гіперболу.