Предмет: Обществознание, автор: dzajceva576

Визначте, чи є дані ситуації правопорушеннями.


А. Учень не привітався зі своїм другом.


Б. Студент ВНЗ, святкуючи день народження друга, вживав спиртні напої в Центральному парку міста.


В. 45-річний чоловік погрожував ножем і вимагав гроші у продавчині, яка в ході його погроз змушена була віддати всю виручку.


Г. 34-річна Інна Валеріївна не відвідує церкву.


Д. Троє друзів недільного ранку зібралися на риболовлю. Оскільки вони запізнювалися на автобус, то вирішили не чекати зеленого світла на світлофорі і швиденько перебігти на червоне, адже машин ніде не було видно. Але, коли вони майже дісталися іншої сторони вулиці, виїхала машина і одного хлопця було збито.


Е. Катерина була запрошена на святкування Нового року до своєї подруги. Оскільки Катя не визнає Новий рік за свято, то подарунок подрузі вирішила не дарувати.

Ответы

Автор ответа: dksskd977
1

Ответ:

А. Ні, відсутність привітання не є правопорушенням.

Б. Так, вживання спиртних напоїв в общественому місці може бути правопорушенням, залежно від місцевих законів і правил.

В. Так, погроза ножем та вимагання грошей є серйозним правопорушенням, наприклад, нападом або грабежем.

Г. Ні, не відвідування церкви не є правопорушенням.

Д. Так, перебігання на червоне світло може бути порушенням правил дорожнього руху, особливо якщо це приводить до аварії.

Е. Ні, відсутність подарунка не є правопорушенням, це особистий вибір.

Автор ответа: natiart06
0

Ответ:

Объяснение: а г е не правопорушення

б в д правопорушення

Похожие вопросы
Предмет: Английский язык, автор: kotvitskasveta87
Предмет: Қазақ тiлi, автор: mansursarsen09
1. Тапсырма. Мәтінді оқып шығып, мәтін негізінде сұрақтар құрастыру Ежелден кобыз аспабын кие дарыган адамдар ғана ойнай алган. Екiнiн бiрi ойнап кете алмайтын сыры мен кыры мол аспапты жыраулар мен абыздар, узандар мен баксылар гана колланган. Халқимитла ко аспабын музыкалық инструмент емес, көбінесе баксы шамандардын куралы деген мiкiр калмытаскан, Акку кейiптi бул аспаптың ыңыранып шыққандагы унiнiн адам бойын баурап, алпыс екi тамирын илр әкететiн тылсым күшi галымдардың әлі күнге танданысын тудырып жатыр. Унiндегi ерекшелiктi домбырадағы әнді кобызга салганда байқауға болады. Мулде баскаша дыбыспеи, уимен шыгали Қобызда созылышкы дыбыс болган сон, ән өзгеріске ұшырайды. Қобиздин бізге белгiя паркович қылқобыз, жезқобыз, сазген деген түрлері бар. Сондай-ак осы катарга оркестiрлер мен ансамбльдерде ойналып жүрген альт, прима кобыздарын жатқызуға болады. Ішегі жылкынын кылынан жасалатын бул аспаптың екi iшектiсiмен бiрге-үш, торт iшектiлерi бар. Бул кобыздардын барлыгы бiр бiрiнен зилт ерекшеліктерімен өзгешеленеді. Коныр дауысты сазды аспаптын унi табигатка оте жакын. Онын лаус. каскырдын улыганын, адамнын даусын, желдiн ыскырганын, жебенiн нысанага тик етiп тигенiн, акку қанатының кагысын, судын сынгырын бере алады. Табигаттын кайталанбас либыстарын айна катесis бере алатын бул аспаптын галымдар үшiн жумбагы коп. Тутастай бiр агаштан ойын жасау уши узындыгы 70 см, ені 22 см, калындыгы 20 см агаш алынады. Дыбыстын жангырып шыгуы ушiн беті жартылай терiмен қапталады. Қобыздын пiшiнi де ерекше мәнге ие. Онын аккулын тулгасына уксап жасалуын академик Әлкей Маргулан акку кустын киелiлiгмен байланыстырады. Ғалым ежелгi қазақтардың ақкуды қастерлеп, онын бейнесін өздерiнiн тотемi еткендігін негізге алалы. 1. 2. 3. 4. 5.​
Предмет: Алгебра, автор: gamag1728