Предмет: Информатика, автор: Nersiko

… — розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променя з точки зору спостерігача через уявний отвір в екрані на місці цього пікселя «в сцену» до перетину з першою поверхнею Виберіть одну відповідь: Трасування променів Z-буфер Cканлайн Глобальне освітлення

1. Трасування променів
2. Z-буфер
3. Cканлайн
4.Глобальне освітлення

Ответы

Автор ответа: waflee
1

Ответ:

первый ответ

Объяснение:

Розрахунок кольору кожної точки картинки здійснюється за допомогою методу трасування променів. Цей метод полягає в побудові променя з точки зору спостерігача через уявний отвір в екрані на місці цього пікселя «в сцену» до перетину з першою поверхнею. Після цього визначається колір цієї точки на основі властивостей поверхні, з якою промінь перетинається.

Трасування променів є одним з найбільш популярних методів рендерингу 3D-сцен. Зокрема, він використовується в таких програмах, як Blender, 3ds Max, Maya, Cinema 4D та інші.

Похожие вопросы
Предмет: Алгебра, автор: edemmamedov999
Предмет: Қазақ тiлi, автор: svetlsnatebneva87