Предмет: История, автор: tatyanamenmark

Срочно! даю 90 балловВиконати презентацію про одного з діячів епохи Відродження (Ренесансу) на 15 слайдов

Ответы

Автор ответа: sashkor2209
0

слайду 1

Курс “Мистецтво” 8 клас Учителя образотворчого мистецтва, мистецтва Маньківський заклад загальної середньої освіти I-III cтупенів №1 Маньківської селищної ради Черкаської області Високої Лариси Валентинівни

Номер  2

Розділ. Мистецтво в культурі минулого Тема. Видатні митці Відродження

Номер 3

Мета уроку: ознайомити з творчістю живописців раннього Відродження, особливостями творчості великих «титанів», Флоренцією-Батьківщиною Відродження; дати уявлення про маньєризм в живописі; розвивати вміння самостійно аналізувати та інтерпретувати художній зміст творів мистецтва живопису, уміння обґрунтовувати свою думку щодо творів мистецтва; стимулювати в учнів бажання поглиблювати знання із мистецтва; виховувати духовність, шанобливе ставлення до живописних пам`яток людства.

Номер  4

План уроку 1. Живописці раннього Відродження. Мазаччо Гвиди (Masaccio Guidi), Ботичеллі Сандро (Botticelli, Sandro), Донателло (Donatello). 2. Флоренція-Батьківщина Відродження. Вазари Джорджо (Vasari Giorgio), Тиціан Вічелліо. 3. Великі «титани» епохи Відродження. Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Мікеланджело. 4. Мистецтво маньєризма в живописі.

Номер  5

Живописці раннього Відродження Засновниками образотворчого мистецтва раннього Відродження вважають художника Мазаччо, скульптора Донателло. Вони працювали у Флоренції у першій половині XV в.

Донателло (Donatello) Саме він першим почав систематичне вивчення пластики людини, рухів тіла. У його роботах яскраво представлена духовне життя персонажів, їх індивідуальність. Донателло належала заслуга у створенні школи рельєфного мистецтва, і навіть круглих статуй. Донателло сприяв подальшому розвитку не тільки скульптури, але і живопису

Номер  7

Ботичеллі Сандро (Botticelli, Sandro) Мав рідкісний дар поєднувати у своєму мистецтві риси античної й християнської міфології. Крізь вміло побудовані ритмічні композиції і хвилясті лінії просвічується неземна краса земних жінок, прихована під покровом легкої вуалі. Присутність ореолу таємничості і ніжності сприяло створенню надзвичайних жіночих образів, які увійшли до скарбниці світового мистецтва. Мадонна з книгою, 1480-е Музей Польді-Пеццоли, Мілан Весна, 1477-1478 Галерея Уфіци,Флоренція

Номер  8

З XV ст. Флоренція стала справжньою столицею італійської культури й передової думки, величезною мистецькою лабораторією. У цьому місті створено шедеври архітектури й образотворчого мистецтва, що у наступних століттях були визнані еталонами ідеальної краси.

Номер 9

Вазари Джорджо (Vasari Giorgio) Вазари Джорджо (Vasari Giorgio) 1511-1574 рр., італійський історик мистецтва, архітектор і живописець. Автор "Життєписів найбільш знаменитих живописців, творців і архітекторів" (1550г. книга розширена і допрацьована в 1568 р.), де запропонував власну концепцію Ренесансу мистецтв від Джотто до Мікеланжело.

Номер  10

Тиціан Вічелліо італійський художник епохи Відродження Віоланта 1514 Кающа Марія Магдалина 1560-е

Номер  11

Великі «титани» епохи Відродження Леонардо да Вінчі Рафаель Санті Сікстинська мадонна Мадонна в скелях 1483-1494,Лувр,Париж Дама з горностаєм, 1485-1490 Національний музей, Краків

Номер  12

Мікеланджело ”П`єта” Син своєї доби, цієї вершини італійської історії. Він втілив її ідеї та ідеали в скульптурі, живопису, архітектурі та поезії з розмахом і могутністю генія. І коли минув час квітування, коли інквізиція душила думку та слово, він залишився непереможеним, стражденним, самотнім титаном.

Номер  13

Мистецтво маньєризма в живописі Бронзино Анджело Маньєризмом (від італ. - «вигадливість, манірність») назвали мистецтвознавці епоху пізнього Відродження. Ця епоха займає майже все XVI ст. Вперше цей термін з'явився в європейському мистецтвознавстві в 20-х рр. XX ст. Элеонора Толедська з сином Джованні ді Медичиі, 1545 Уффіци, Флоренція

Номер4

Узагальнення 1. Хто з живописців епохи Відродження зображав переважно мадонн, яких малював поетично і водночас просто за композицією: А. Леонардо да Вінчі Б. Рафаель Санті В. Мікеланджело Буонарроті 2.  Зазначте хто з  видатних митці Відродження  перебував під впливом оптимістичної філософії гуманізму і вірив у безмежні можливості людини: А. Мікеланджело Буонарроті Б. Мазаччо Гвиди В. Тиціан Вічелліо 3. Вкажіть хто з митців Ренесансу створив нову живописну техніку- сфумато-димка між глядачем та предметом: А. Вазари Джорджо (Vasari Giorgio) Б. Сандро Ботичеллі В. Леонардо да Вінчі 4. Людське тіло, пластику його пози й жести, міміку вважав головним засобом своєї філософії «титан» Відродження:

Номер 15

Література 1.ГриненкоГ.В. Хрестоматія з історії світової культури. – М., 1998 р. 2. Вазарі Д. Життєпис найбільш знаменитих скульпторів і зодчих. – М., 1995 р. 3.Художня культура світу: Європейський культурний регіон: Навч. пос. / Н.Є.Миропольська, Е.В.Бєлкіна, Л.М.Масол, О.І.Оніщенко. – К.: Вища шк., 2001.–191 с. 4. Історія світової культури: Навч. пос. для студ. гуманіст. спец. вищ. навч. закладів. – Вид четверте, стереотипне / Л.Т.Левчук, В. І. Панченко, О.В.Шинкаренко. – К.:

Похожие вопросы