Студент написав програму для micro:bit, але допустив кілька
помилок. Потрібно виправити всі неточності в коді JavaScript.
Ми точно знаємо, як програма має працювати.
Після того як струснемо плату, буде згенеровано випадкове
число (аналогічно до підкидання кубика). Якщо випадкове
число 0, то на LED-дисплей виводиться анімація веселого
смайлика, інакше – сумного.
Виправте такі помилки:
1. Анімація має запускатися коректно, а для цього тривалість basic.pause() має бути 500 мілісекунд.
2. Анімація має повторитися тричі,
тобто for (let i = 0; i < 3; i++).
Домашнє завдання 6
2
Домашнє завдання 6
3. Переконайтеся, що в коді використовуються функції
animationSad() та animationHappy().
Ответы
Відповідь:
Ось виправлений код для програми на micro:bit у JavaScript:
input.onGesture(Gesture.Shake, function () {
let randomNumber = Math.randomRange(0, 1)
if (randomNumber == 0) {
for (let i = 0; i < 3; i++) {
animationHappy()
basic.pause(500)
}
} else {
animationSad()
}
})
function animationHappy() {
basic.showLeds(`
. . . . .
. # . # .
. . . . .
# . . . #
. # # # .
`)
}
function animationSad() {
basic.showLeds(`
. . . . .
. # . # .
. . . . .
# # # # #
. # # # .
`)
}
Пояснення:
Зроблені виправлення:
Зміна тривалості анімації: Замінив basic.pause(1000) на basic.pause(500), оскільки тривалість повинна бути 500 мілісекунд.
Повторення анімації тричі: Додав цикл for (let i = 0; i < 3; i++) для повторення анімації тричі.
Використання функцій animationSad() та animationHappy(): Створив окремі функції для анімації сумного та веселого смайлика і викликав їх відповідно.