Предмет: Информатика, автор: tatianna9108

розробити структуру яка описує тварину (назву, клас, кличка). створити функції для обробки цією структурою:
наповнення об'єкту
вивід на екран даних про об'єкт
функція подати голос
с++​

Ответы

Автор ответа: Usergeorg
1

Ответ:

Объяснение:

C++

#include <iostream>

#include <string>

using namespace std;

// Structure to describe an animal

struct Animal {

   string name;

   string animalClass;

   string nickname;

};

// Function to fill the object

void fillAnimal(Animal& animal) {

   cout << "Enter the name of the animal: ";

   getline(cin, animal.name);

   

   cout << "Enter the class of the animal: ";

   getline(cin, animal.animalClass);

   

   cout << "Enter the nickname of the animal: ";

   getline(cin, animal.nickname);

}

// Function to display object data on the screen

void displayAnimal(const Animal& animal) {

   cout << "Animal Name: " << animal.name << endl;

   cout << "Animal Class: " << animal.animalClass << endl;

   cout << "Animal Nickname: " << animal.nickname << endl;

}

int main() {

   Animal myAnimal;

   

   cout << "Fill the animal details:" << endl;

   fillAnimal(myAnimal);

   

   cout << endl << "Animal Details:" << endl;

   displayAnimal(myAnimal);

   

   return 0;

}

У цьому прикладі ми визначаємо структуру під назвою Animal, яка має три члени: name, animalClass і nickname, усі з яких мають тип string. Функція fillAnimal пропонує користувачеві ввести дані про тварину та зберігає їх в об’єкті Animal, переданому за посиланням. Функція displayAnimal приймає об’єкт Animal як вхідні дані та відображає його дані на екрані.

У основній функції ми створюємо об’єкт Animal під назвою myAnimal. Потім ми викликаємо fillAnimal, щоб заповнити деталі myAnimal, і displayAnimal, щоб відобразити його дані на екрані.

Похожие вопросы
Предмет: Английский язык, автор: savchukmilanaz
Предмет: Немецкий язык, автор: jaroslavkosh83
Предмет: Математика, автор: bubuira1234
Предмет: Алгебра, автор: zaharova12qw