Предмет: Английский язык, автор: vitalijbovduj0

2 Complete the compound adjectives with the words below. There are two words that you do not need. Then match 1-5 to sentences a-e. full modern old open semi two -saving device -detached house 1 a 2 a 3 an 4 a 5 a labour -fashioned bathroom -time job -storey house a The sink and bath are from the 1970s. b It's a modern house with four bedrooms upstairs. c My next-door neighbours play loud music! d Eleanor works from nine to five every day. e It's a washing machine.​

Ответы

Автор ответа: krukviktoria007
0

Ответ:

Complete the compound adjectives:

1.old-fashioned bathroom

2.four-bedroom house

3.open-plan storey house

4.full-time job

5.time-saving device

Now, match them to sentences a-e:

a. The sink and bath are from the 1970s. - 1 (old-fashioned bathroom)

b. It's a modern house with four bedrooms upstairs. - 2 (four-bedroom house)

c. My next-door neighbors play loud music! - 3 (open-plan storey house)

d. Eleanor works from nine to five every day. - 4 (full-time job)

e. It's a washing machine. - 5 (time-saving device)

Похожие вопросы
Предмет: Українська мова, автор: Аноним
Треба переказати текст та написати переказане
V. ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Оранта
Архітектура Софії Київської не може не зачарувати. Нікого не може
залишити байдужим і внутрішнє оздоблення храму: мозаїки, фрески,
різьблені шиферні плити, мармурова усипальниця Ярослава Мудрого,
карнизи, колони.
Перлиною світового мистецтва є мозаїки Софії Київської. З’ясовано,
що над ними працювала артіль з восьми художників. 640 квадратних метрів
були заповнені майстрами упродовж трьох років.
Центральний образ собору – Марія-Оранта. Ця велика мозаїка виконана
особливо майстерно.
Чому образ Оранти винесений у храмі на чільне місце? Річ у тому, що
Марію-заступницю вважали захисницею Києва, як тоді казали “непорушною
стіною”, крізь яку не перелетить жодна стріла, жодний спис.
Діва Марія зображена на округлій угнутій стіні. Якби мозаїку із
зображенням Оранти можна було “розігнути” й перевести на рівну
площину, постать важко було б назвати ідеально пропорційною. Майстри
врахували, що зображення на угнутій площині здається меншим, ніж
насправді, тоді як на вигнутій назовні – більшим.
Образ Оранти створював, напевно, найуміліший майстер. Все тло він
виклав золотою смальтою, від цього постать Богородиці огорнута м’яким,
неяскравим золотистим сяйвом.
Обличчя Оранти серйозне, навіть суворе. Вона справді здається
непорушною, всесильною. Сині, бакитні, золотисті барви її вбрання надають
постаті урочистості. Обличчя здається рожевуватим. Самих рожевих
кубиків смальти на щоках, вустах, підборідді Богоматері не так багато. Але
тоненька червона смужка, якою обведено її уста, ніс, повіки й підборіддя,
немов зафарбовує сусідні кольори рожевістю. Обличчя від цього оживає,
його виразність посилюється.
Не втративши за дев’ять з половиною віків своєї краси, мозаїки Софії
Київської є прикладом надихаючої сили мистецтва. (За Д.Степовиком; 235
сл.)