У багатьох іграх потрібно підкидати гральний кубик. Створіть програму, яка буде підкидати кубик, а потім виводити на LED-дисплей отримане число. Після струшування пристрою має генеруватися випадкове значення від 0 до 6. Наприклад, якщо випало 2, виводимо двійку на кубику.
Язык JavaScript, пж помогите дам 55 баллов
Ответы
Ответ:
Ось приклад програми на JavaScript, яка симулює кидок кубика та виводить результат на LED-дисплей:
// Функція для генерування випадкового числа від 1 до 6
function rollDice() {
return Math.floor(Math.random() * 6) + 1;
}
// Функція для виведення результату на LED-дисплей (в цьому випадку просто в консоль)
function displayResult(result) {
console.log(`Кубик випав на ${result}`);
}
// Функція для симуляції кидка кубика та виведення результату
function simulateDiceRoll() {
// Симулюємо кидок кубика
const result = rollDice();
// Виводимо результат на LED-дисплей
displayResult(result);
}
// Викликаємо функцію для симуляції кидка кубика
simulateDiceRoll();
Объяснение:
Цей код генерує випадкове число від 1 до 6 та виводить його в консоль. Ви можете модифікувати функцію displayResult для відображення результату на реальному LED-дисплеї, якщо ви використовуєте фізичний пристрій для цього.