Предмет: Литература, автор: sivulakvolodimir434

Срочно пж ЗАСОБИ КОМІЧНОГО У ТВОРІ МАНДРИ ГУЛІВЕРА РЕЧЕННЯ З ГУМОРОМ,ІРОНІЯ,САТИРА,САРКАЗМ

Ответы

Автор ответа: dianaprinces2603
1
Засоби комічного у творі "Мандри Гулівера" можуть включати речення з гумором, іронією, сатирою та сарказмом. Наприклад:

- "Гулівер перетворився на гіганта і здивовано подивився на свої великі ноги. Він зрозумів, що тепер йому доведеться купувати дві пари черевиків за ціною одних."
- "У країні Ліліпутів Гулівер був високий як хмарочос, але його сила була такою ж незначною, як у комарика. Він не міг навіть підняти маленьку корону, не кажучи вже про важкі мечі."
- "Гулівер потрапив до країни Гулліверії, де всі жителі безсоромно обманюють один одного. Вони продають зовсім непотрібні речі за непомірну ціну і сміються над своїми покупцями, яким випала честь стати об'єктом їхньої шахрайської удачі."
- "У країні Гулівера заборонено говорити правду. Кожен має вигадати собі власну історію, яка би йому сподобалась, і розповідати її іншим. Таким чином, ніхто не може бути ображеним, але ніхто й не може впевнитися, що слухає правду."
Похожие вопросы
Предмет: Українська мова, автор: Alina190510
Архітектура Софії Київської не може не зачарувати. Нікого не може залишити байдужим і внутрішнє оздоблення храму: мозаїки, фрески, різьблені шиферні плити, мармурова усипальниця Ярослава Мудрого, карнизи, колони.
Перлиною світового мистецтва є мозаїки Софії Київської. З’ясовано, що над ними працювала артіль з восьми художників. 640 квадратних метрів були заповнені майстрами упродовж трьох років.
Центральний образ собору – Марія-Оранта. Ця велика мозаїка виконана особливо майстерно.
Чому образ Оранти винесений у храмі на чільне місце? Річ у тому, що Марію-заступницю вважали захисницею Києва, як тоді казали “непорушною стіною”, крізь яку не перелетить жодна стріла, жодний спис.
Діва Марія зображена на округлій угнутій стіні. Якби мозаїку із зображенням Оранти можна було “розігнути” й перевести на рівну площину, постать важко було б назвати ідеально пропорційною. Майстри врахували, що зображення на угнутій площині здається меншим, ніж насправді, тоді як на вигнутій назовні – більшим.
Образ Оранти створював, напевно, найуміліший майстер. Все тло він виклав золотою смальтою, від цього постать Богородиці огорнута м’яким, неяскравим золотистим сяйвом.
Обличчя Оранти серйозне, навіть суворе. Вона справді здається непорушною, всесильною. Сині, бакитні, золотисті барви її вбрання надають постаті урочистості. Обличчя здається рожевуватим. Самих рожевих кубиків смальти на щоках, вустах, підборідді Богоматері не так багато. Але тоненька червона смужка, якою обведено її уста, ніс, повіки й підборіддя, немов зафарбовує сусідні кольори рожевістю. Обличчя від цього оживає, його виразність посилюється.
Не втративши за дев’ять з половиною віків своєї краси, мозаїки Софії Київської є прикладом надихаючої сили мистецтва. (За Д.Степовиком; 235 сл.)

знайди 4 прикладки в цьому тексті ДУЖЕ СРОЧНО
Предмет: Английский язык, автор: bitemirkasim03