ахмет байтұрсынұлы қазақтың бас ақыны мақаласына рецензия жазу
Ответы
Ответ:
Ахмет Байтұрсынұлы - Казахстандық қазақ адамзаттың үздік қолы, бас ақын және өмірінде барлықты сауатты іске тартқан ұлан өнерші. Мақаласының мазмұны мен тақырыбы өте үлкен. Ахмет Байтұрсынұлының мақалалары Казақстан тарихы мен культурасы мен қайта танымалы үркерігін жасайды.
Мақаласының ашылымы еңбек өлшеуінің міндетін жасайды. Оның сөйлеу стилі кіші-кіші дайындықтар мен шығармалар үшін жоғары деңгейде көмек көрсетеді.
Тақырыбына келгенінде, Ахмет Байтұрсынұлы тарихи оқиғаларды және артықтамаларды кедейлі және салмақты түсіндіреді. Мақаласы Казақстандық азаматтың сұранысына, бейнен сауалдарына жауап беру және оның қоғамдық жақындығына бейімделеді.
Бұл мақала сөйлеу жасаушының көркем созылысы және көмек көрсетуінің демек жақын кездесетін мақалады. Ахмет Байтұрсынұлының мақалалары Казақстан тарихы мен культурасының тарыхын бетімді жасауға көмек көрсетеді.
Ответ:
Қазақтың бас ақыны Абай (шын аты Ибраһим) Құнанбаев. Онан асқан бұрынғы-соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ. Ақмола, Семей облыстарында Абайды білмейтін адам жоқ. Ақмоламен сыбайлас Торғай облысында Абайды білетін адам кем, құты, жоқ деп айтса да боларлық. Олай болуы сөзі басылмағандықтан, Абайдың сөздері кітап болып басылып шыққанша Абайдың аты да, сөзі де Торғай облысында естілмеуші еді. Ақмола, Семей облыстарында Абайдың атын, сөзін естімедім дегенге недәуір таңырқап қалады. Мен ең әуелі Ақмола облысына барғанымда Абайды білмегеніме, сөзін естігенім жоқ дегеніме таңырқап қалушы еді.
Қай жерде ақындар жайынан я ақындардың сөздері жайынан әңгіме болса, Абайдың сөзін мақтамайтын адам болмады. Абайдың сөзін көрмей тұрғанда, мақтағандарына сенбей, қазақ үкілеген өз құнанын өзгелердің тұлпарынан артық көретін мінезі болушы еді, мақтап отырған Абайы біздің Әбубәкір, Сейдахмет, Ақмолдаларымыз сықылды біреу ғой деп жүрдім.
Қазақтың бас ақыны Абай (шын аты Ибраһим) Құнанбаев. Онан асқан бұрынғы-соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ. Ақмола, Семей облыстарында Абайды білмейтін адам жоқ. Ақмоламен сыбайлас Торғай облысында Абайды білетін адам кем, құты, жоқ деп айтса да боларлық. Олай болуы сөзі басылмағандықтан, Абайдың сөздері кітап болып басылып шыққанша Абайдың аты да, сөзі де Торғай облысында естілмеуші еді. Ақмола, Семей облыстарында Абайдың атын, сөзін естімедім дегенге недәуір таңырқап қалады. Мен ең әуелі Ақмола облысына барғанымда Абайды білмегеніме, сөзін естігенім жоқ дегеніме таңырқап қалушы еді.