Предмет: Химия, автор: saniasokol4725

Розрахуйте відносні формульні маси речовин, формульні одиниці яких складаються: а) із двох атомів Феруму й трьох атомів Оксигену. б) із двох атомів Натрію, одного атома Карбону, й трьох атомів Оксигену​

Ответы

Автор ответа: annabusik08
1

Ответ:

а) Mr (Fe₂O₃) = 2*56+3*16 = 112+48 = 160

б) Mr (Na₂CO₃) = 2*23+12+3*16 = 46+12+48 = 106


annabusik08: а ой, зараз допишу відповідь
annabusik08: готово.
Похожие вопросы
Предмет: Другие предметы, автор: turokira07
1. Автором першої теоретичної праця, що обґрунтовує традиції хорового співу в Україні, належить: а) М. Дилецькому; б) О. Кошицю; в) М. Лисенку. 2. З композиторів - представників хорової музики України 2-ї половини XVIII століття, в Україні, зокрема, в Києві, мешкав: а) М. Березовський; б) А. Ведель; в) Д. Бортнянський. 3. М. В. Лисенко - класик української музики, тому що він: а) продовжував в українській музиці традиції віденського класицизму; б) мав класичну музичну освіту; в) започаткував в українській музиці основні музичні жанри. 4. Музичне мистецтво Київської Русі відноситься до періоду: а) Середньовіччя; б) Відродження; в) Бароко. 5. За стилістичними ознаками, творчість М. В. Лисенка належить до: а) віденського класицизму; б) Романтизму; в) модернізму. 6. Із композиторів першої половини ХХ століття учнем М. Лисенка на був: а) К. Стеценко; б) Я. Степовий; в) Л. Ревуцький. 7. М. В. Лисенко навчався у консерваторії: а) Віденській; б) Лейпцигській; в) Празькій. 8. Першим багатоголосним жанром вокальної музики в Україні став: а) кант; б) партесний концерт; в) хоровий концерт. 9. У галузі фортепіанної музики М. Лисенко активно розвивав крупний жанр, започаткований Ф. Лістом та заснований на фольклорному матеріалі: а) танцювальна сюїта; б) рапсодія; в) парафраз. 10. Найважливішим жанром для формування та розвитку національної академічної музики М. Лисенко вважав: а) симфонію; б) оперу; в) вокально-інструментальну мініатюру. 11. Безпосереднім продовжувачем традицій М. В. Лисенка в українській музиці та його улюбленим учнем був: а) К. Стеценко; б) М. Леонтович; в) Л. Ревуцький. 12. Лінію «пісенного» симфонізму в українській музиці 1-ї половини ХХ століття завершує: а) «Юнацька симфонія» М. Лисенка; б) Увертюра на 4 українські теми Б. Лятошинського; в) Симфонія No2 Л. Ревуцького. 13. Наймастшабнішою оперою М. Лисенка стала: а) «Чорноморці»; б) «Різдв’яна ніч»; в) «Тарас Бульба». 14. Першим писемним музичним жанром в українській музиці стали: а) билини та перекази; б) твори військової музики; в) Київський знаменний розспів. 15. М. В. Лисенко, започатковуючи професійну музичну освіту, засновує у Києві: а) музично-драматичну школу; в) музичне училище; в) консерваторію.