Предмет: Информатика, автор: ivan3865

1. Відкрийте середовище Scratch.
2. Складіть проект, у якому виконавець 4 рази змінить образ, якщо буде натиснуто
клавішу пропуск, або переміститься на 100 кроків управо, якщо буде натиснуто клавішу стрілка вправо.
3. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 6_1прізвище. 
4. Складіть проект, у якому виконавець, поки він не доторкнеться до межі, буде повторювати такі дії: рухатися вгору та повідомляти деяке повідомлення, якщо буде
натиснуто клавішу стрілка вправо, або рухатися вниз та повідомляти інше повідомлення, якщо буде натиснуто клавішу стрілка вниз.
5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 6_2прізвище. 
6. Закрийте середовище Scratch

Ответы

Автор ответа: abebra6885
0

Відповідь: Щоб створити проект, відкрийте Scratch 2.2. Додайте 4 різних образів у списку образів з правого боку екрану. Додайте блок "коли зелений клік" з блоків керування, під'єднайте його до блоку "змінити образ на", який змінить образ виконавця на наступний за списком образ, кожен раз, коли натиснуто клавішу "пробіл". Додайте блок "коли натиснуто стрілка вправо", під'єднайте його до блоку "рухатися на 20 кроків" вправо.

Щоб створити другий проект, додайте виконавця на сцену, встановіть його позицію, додайте блок "безкінечність" з блоків керування. Додайте блок "коли натиснуто стрілка вгору", під'єднайте його до блоку "рухатися вгору", іншого блоку з повідомленням. Додайте блок "коли натиснуто стрілка вниз", під'єднайте його до блоку "рухатися вниз", іншого блоку з повідомленням. Додайте блок "перевірка на зіткнення з межею сцени", під'єднайте його до блоку "зупинити [усі] скрипти".

Щоб зберегти проект, натисніть на "файл" в верхньому меню, виберіть "зберегти як", введіть ім'я файлу "практична 6B" та збережіть його в своїй папці

Пояснення:

Похожие вопросы
Предмет: Английский язык, автор: burkivchenkoanna560