Предмет: Информатика, автор: l1nexbest

Міні проект 6 клас в Пайтон,
можна якусь міні ігру .​


D3VD3R: я трошки поміняв тому-що не зможу тобі пояснити тому що я писав цей код давно
D3VD3R: я тобі тепер написав гру на черепашці
D3VD3R: я в 7 а ще я в школі не вчу пайтон
D3VD3R: дай краще телеграм якщро маєш і я тобі все поясню

Ответы

Автор ответа: D3VD3R
1

Відповідь:

from turtle import*

from random import randint

tsize =20

s_width = 200

t_height = 180

class Sprite(Turtle):

   def __init__(self, x, y, step=10, shape='circle', color='black'):

       super().__init__()

       self.penup()

       self.speed(0)

       self.goto(x, y)

       self.color(color)

       self.shape(shape)

       self.step = step

       

   def move_up(self):

       self.goto(self.xcor(),self.ycor() +self.step)

   def move_left(self):

       self.goto(self.xcor() - self.step ,self.ycor())

   def move_right(self):

       self.goto(self.xcor() +self.step ,self.ycor())

   

   def move_down(self):

       self.goto(self.xcor()  ,self.ycor() - self.step)

       

   def is_collide(self,sprite):

       dist =self.distance(sprite.xcor(), sprite.ycor())

       if dist < 30:

           return True

       else:

           return False

   def set_move(self, x_start, y_start, x_end, y_end):

       self.x_start = x_start

       self.y_start = y_start

       self.x_end = x_end

       self.y_end = y_end

       self.goto(x_start, y_start)

       self.setheading(self. towards (x_end, y_end))

   def make_step(self):

    self.forward(self.step)#напрямок вже є

    if self.distance(self.x_end,self.y_end) <self.step:#якщо відстань менша за півкроку

        self.set_move(self.x_end,self.y_end,self.x_start,self.y_start)

player = Sprite(0, -100,10,'circle','orange')

enemy1 = Sprite(-s_width,0,15,'square','red')

enemy1.set_move(-s_width,0, s_width,0)

enemy2 = Sprite(s_width,70,15,'square','red')

enemy2.set_move(s_width,70, -s_width,70)

goal = Sprite(0,120,20,'triangle','green')

scr = player.getscreen()

scr.listen()

total_score =0

scr = player.getscreen()

scr.listen()

scr.onkey(player.move_up,'Up')

scr.onkey(player.move_left,'Left')

scr.onkey(player.move_right,'Right')

scr.onkey(player.move_down,'Down')

while total_score <3:

   enemy1.make_step()

   enemy2.make_step()

   if player.is_collide(goal):

       total_score+=1

       player.goto(0,-100)

   if player.is_collide(enemy1) or player.is_collide(enemy2):

       goal.hideturtle()

       break

if total_score==3:

   enemy1.hideturtle()

   enemy2.hideturtle()

Пояснення:

код повністю мій


l1nexbest: можеш пояснити шо значить a b y u c
l1nexbest: а він відповідає шостому класу?
l1nexbest: я трохи перевірив, він відповідає
l1nexbest: спс
Похожие вопросы
Предмет: Окружающий мир, автор: okoneshnikov3
Предмет: Математика, автор: arturking00752