Предмет: Информатика, автор: alicapletser

ПАЙТОН АААААААААААААААА

Скласти програму-гру «Нісенітниця». Алгоритм гри такий.
Програма просить увести відповіді на запитання «Хто?»,

«Де?», «Коли?» і зберігає введені дані в трьох різних змін-
10

§ 22. «Черепашача» графіка

121

них. Зі створених змінних із додаванням жартівливої кін-
цівки формується речення та виводиться на екран.

1) Відкрийте вікно IDLE і створіть нове вікно програми.
2) Уведіть текст програми:
c1 = input('Хто?')
c2 = input('Де?')
c3 = input('Коли?')
phrase = c1+' '+c2+' '+c3+' 'співає пісню'
print(phrase)

3) Збережіть файл у власній папці з іменем Вправа21. Запус-
тіть програму на виконання, дайте відповіді на питання

програми, проаналізуйте результат виконання програми.

4) Додайте до програмного коду оператор для введення відпо-
віді на питання «Що робив?». Збережіть відповідь у змін-
ній с4.

5) Додайте значення змінної с4 до рядка phrase.
6) Збережіть програму й запустіть її на виконання.

Ответы

Автор ответа: elo4kaniki
1

Відповідь:

Програма «Нісенітниця»

print("Ласкаво просимо до гри 'Нісенітниця'!")

who = input("Введіть відповідь на запитання 'Хто?': ")

where = input("Введіть відповідь на запитання 'Де?': ")

when = input("Введіть відповідь на запитання 'Коли?': ")

print("Ви відповіли на запитання: 'Хто?' -", who, "| 'Де?' -", where, "| 'Коли?' -", when)

print("Гра завершена!")


1) Відкрийте вікно IDLE і створіть нове вікно програми

c1 = input('Хто? ')

c2 = input('Де? ')

c3 = input('Коли? ')

c4 = input('Що робив? ')

phrase = c1 + ' ' + c2 + ' ' + c3 + ' ' + c4 + ' співає пісню'

print(phrase)

(змінений код)


alicapletser: БОШЕ Я НЕ СДОХНУ СПАСИБО
alicapletser: пробач а як запустити програму ? :_
elo4kaniki: f5
Похожие вопросы
Предмет: Математика, автор: oleynikmarundel
Предмет: Математика, автор: illia611
Предмет: Алгебра, автор: Phki88