1) тему вашого проєкту; 2) мету проєкту; 3) складаєте план, тобто алгоритм, до кожного вашого спрайта та сцени
Ответы
Ответ:
1) Тема проекту: Розробка ігрового проекту "Пригоди в магічному лісі".
2) Мета проекту: Створити захоплюючий інтерактивний ігровий досвід, де гравці зможуть відправитись у пригоду в магічний ліс, розв'язуючи загадки, знаходячи приховані предмети та взаємодіючи з персонажами.
3) План (алгоритм) до кожного спрайта та сцени:
Сцена 1: Головне меню
- Створення головного меню з кнопками "Грати", "Налаштування" та "Вийти".
- Обробка подій натискання кнопок: "Грати" переходить до сцени 2, "Налаштування" відкриває меню налаштувань, "Вийти" завершує гру.
Сцена 2: Початок гри
- Завантаження фонового зображення лісу та головного героя (спрайта).
- Розміщення головного героя на екрані.
- Обробка подій клавіші "Вправо" та "Вліво" для руху головного героя.
Сцена 3: Загадка
- Поява персонажа-чарівника з загадкою.
- Завдання гравцю відгадати загадку, використовуючи варіанти відповідей.
- Обробка подій відповідно до правильної або неправильної відповіді гравця.
Сцена 4: Пошук предметів
- Завдання гравцю знайти приховані предмети на екрані лісу.
- Використання інтерактивних елементів для перевірки правильності вибору предметів.
- Обробка подій при правильному або неправильному виборі предметів.
Сцена 5: Зустріч з персонажем
- Зустріч головного героя з персонажем-елементалем лісу.
- Діалог між головним героєм і персонажем з вибором варіантів відповідей.
- Обробка подій відповідно до вибор
у гравця.
Сцена 6: Завершення гри
- Поява екрану з підсумками гри, включаючи набрані бали та досягнення гравця.
- Можливість повернутись до головного меню або зіграти знову.
Цей план є загальним описом того, як розбити ігровий проект на окремі сцени та спрайти. Залежно від складності ігри та бажаного функціоналу, можна додати більше сцен і спрайтів, розширити логіку гри та додати ефекти анімації та звуку.