. Створити проєкт, у якому виконавець змінить свій образ, якщо натиснуто клавішу стрілка ліворуч, або програє 7 разів певну мелодію, якщо натиснуто клавішу стрілка вгору. 2. Створити проєкт, у якому виконавець намалює квадрат, якщо натиснуто клавішу пропуск, або переміститься вперед на 200 кроків, якщо натиснуто клавішу стрілка вправо. 3. Створити проєкт, у якому виконавець, поки він не доторкнеться до межі, буде повторювати такі дії: рухатися вгору та говорити своє ім'я, якщо натиснуто клавішу стрілка вгору, або буде рухатися вниз, якщо натиснуто клавішу стрілка вниз.
Ответы
1.
import pygame
from pygame.locals import *
pygame.init()
window_width, window_height = 800, 600
window = pygame.display.set_mode((window_width, window_height))
player_image = pygame.image.load('player.png')
player_rect = player_image.get_rect()
player_rect.center = (window_width // 2, window_height // 2)
def change_player_image():
pass
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == QUIT:
running = False
elif event.type == KEYDOWN:
if event.key == K_LEFT:
change_player_image()
elif event.key == K_UP:
for _ in range(7):
pass
window.fill((255, 255, 255))
window.blit(player_image, player_rect)
pygame.display.flip()
pygame.quit()
2.
import pygame
from pygame.locals import *
pygame.init()
window_width, window_height = 800, 600
window = pygame.display.set_mode((window_width, window_height))
player_x, player_y = window_width // 2, window_height // 2
def move_forward():
global player_x
player_x += 200
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == QUIT:
running = False
elif event.type == KEYDOWN:
if event.key == K_SPACE:
pygame.draw.rect(window, (255, 0, 0), (player_x, player_y, 50, 50))
elif event.key == K_RIGHT:
move_forward()
window.fill((255, 255, 255))
pygame.display.flip()
pygame.quit()
3.
import pygame
from pygame.locals import *
pygame.init()
window_width, window_height = 800, 600
window = pygame.display.set_mode((window_width, window_height))
player_x, player_y = window_width // 2, window_height // 2
def move_up():
global player_y
player_y -= 10
print("Мені належиться!")
def move_down():
global player_y
player_y += 10
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == QUIT:
running = False
elif event.type == KEYDOWN:
if event.key == K_UP:
move_up()
elif event.key == K_DOWN:
move_down()
if player_y <= 0 or player_y >= window_height:
running = False
window.fill((255, 255, 255))
pygame.draw.circle(window, (255, 0, 0), (player_x, player_y), 50)
pygame.display.flip()
pygame.quit()