3. Попрацюйте у проєкті. Поміркуйте, що буде в результаті виконан- ня програми. Запропонуйте коментарі-пояснення після символів #. Обговоріть, як змінити чи доповнити код, щоб отримати програму Калькулятор, у вікні якої на чотирьох кнопках будуть написані знаки арифметичнихдій, анатискування кнопкипередаватиме відповідний результат у вікно повідомлення.
дуже пліс хелп мі
Ответы
import tkinter as tk
def calculate(operation):
if operation == '+':
result = num1 + num2
elif operation == '-':
result = num1 - num2
elif operation == '*':
result = num1 * num2
elif operation == '/':
result = num1 / num2
else:
result = "Неправильна операція"
# Показуємо результат у вікні повідомлення
messagebox.showinfo("Результат", str(result))
# Створюємо головне вікно програми
window = tk.Tk()
window.title("Калькулятор")
# Встановлюємо розміри вікна
window.geometry("200x150")
# Створюємо кнопки для арифметичних операцій
button_plus = tk.Button(window, text="+", command=lambda: calculate('+'))
button_plus.pack()
button_minus = tk.Button(window, text="-", command=lambda: calculate('-'))
button_minus.pack()
button_multiply = tk.Button(window, text="*", command=lambda: calculate('*'))
button_multiply.pack()
button_divide = tk.Button(window, text="/", command=lambda: calculate('/'))
button_divide.pack()
# Виконуємо цикл обробки подій
window.mainloop()