Схема:
1)Arduino Breadboard
2)одна кнопка
3)два світлодіода(13,12)
Користувач натискає на кнопку і включається світлодіод з піном 13, а 12 у своє чергу виключається, коли користувач знову натисне на кнопку світлодіод з піном 13 виключається, а світлодіод з піном 12 включається і так по кругу
Ответы
Ответ:
Для цієї задачі можна використати мікроконтролер Arduino та макетну плату (breadboard) разом з однією кнопкою та двома світлодіодами.
Підключення елементів до Arduino та breadboard виглядатиме наступним чином:
Пін 12 підключаємо до аноду (довша ніжка) першого світлодіода, а катод (коротша ніжка) підключаємо до одного з отворів на breadboard.
Аналогічно, пін 13 підключаємо до аноду другого світлодіода, а катод підключаємо до іншого отвору на breadboard.
Одну ніжку кнопки підключаємо до вільного отвору на breadboard, а іншу ніжку підключаємо до GND на Arduino (наприклад, до отвору, що позначений як GND на Arduino).
Для забезпечення стабільної роботи мікроконтролера, підключаємо до нього живлення та землю: VCC на Arduino підключаємо до отвору на breadboard, що позначений як +5V, а GND на Arduino підключаємо до отвору на breadboard, що позначений як GND.
Після підключення елементів, можна перейти до написання програми. Вона буде виглядати приблизно так:
C++
Copy code
int ledPin1 = 12; // пін, до якого підключений перший світлодіод
int ledPin2 = 13; // пін, до якого підключений другий світлодіод
int buttonPin = 2; // пін, до якого підключена кнопка
int buttonState = 0; // змінна для зберігання стану кнопки
void setup() {
pinMode(ledPin1, OUTPUT); // встановлюємо пін для першого світлодіода як вихідний
pinMode(ledPin2, OUTPUT); // встановлюємо пін для другого світлодіода як вихідний
pinMode(buttonPin, INPUT); // встановлюємо пін для кнопки як вхідний
}
void loop() {
buttonState = digitalRead(buttonPin); // зчитуємо стан кнопки
if (buttonState == HIGH) { // якщ
Объяснение: