СРОЧНО❤️
Розгляньте файл в якому програма що шукає найбільше з трьох чисел. Модифікується файл програми так щоб вона шукала найменше з трьох чисел. Модифікується здание на перевірку.
import tkinter as tk import def start1 (event): tkinter.messagebox if (int(ent1.get())> int(ent2.get())) or (int(ent1.get())>int(ent3.get())): ent1['bg']='red' tkinter.messagebox.showinfo('Hайбiльше число',ent1.get()) elif (int(ent2.get())> int(ent1.get())) or (int(ent2 get())> int(ent3.get())): ent2['bg']='red' tkinter.messagebox.showinfo('Найбiльше число',ent2.get()) elif (int(ent3.get())> int(ent1.get())) or (int(ent3.get())> int(ent2.get())) : ent3['bg']='red' tkinter messagebox.showinfo('Hайбiльше числo',ent3.get()) else: ent1['bg']='blue' ent2['bg']='blue' ent3['bg']='blue' tkinter.messagebox showinfo('Найбільше число', 'Числа рівні) window-tk.Tk() window.geometry("250x250") lab1 tk.Label(window, text="Введiть чiлi числа у текстовi поля") lab1.place(x=40, y=10) ent1 tk.Entry(window) ent1.place(x=60, y=50) ent2=tk.Entry(window) ent2.place(x=60, y=70) ent3-tk.Entry(window) ent3.place(x=60, y=90) but1 tk.Button(window, text="Перевiити") but1.place(x=80, y=150) but1.bind("", start1) window.mainloop()
Ответы
Ответ:
Объяснение:
Ось модифікований файл програми, яка знаходить найменше з трьох чисел:
import tkinter as tk
from tkinter import messagebox
def start1(event):
if (int(ent1.get()) < int(ent2.get())) and (int(ent1.get()) < int(ent3.get())):
ent1['bg']='green'
messagebox.showinfo('Найменше число', ent1.get())
elif (int(ent2.get()) < int(ent1.get())) and (int(ent2.get()) < int(ent3.get())):
ent2['bg']='green'
messagebox.showinfo('Найменше число', ent2.get())
elif (int(ent3.get()) < int(ent1.get())) and (int(ent3.get()) < int(ent2.get())):
ent3['bg']='green'
messagebox.showinfo('Найменше число', ent3.get())
else:
ent1['bg']='blue'
ent2['bg']='blue'
ent3['bg']='blue'
messagebox.showinfo('Найменше число', 'Числа рівні')
window = tk.Tk()
window.geometry("250x250")
lab1 = tk.Label(window, text="Введiть чiлi числа у текстовi поля")
lab1.place(x=40, y=10)
ent1 = tk.Entry(window)
ent1.place(x=60, y=50)
ent2 = tk.Entry(window)
ent2.place(x=60, y=70)
ent3 = tk.Entry(window)
ent3.place(x=60, y=90)
but1 = tk.Button(window, text="Перевiрити")
but1.place(x=80, y=150)
but1.bind("<Button-1>", start1)
window.mainloop()
Зміни відбулися у функції start1. Тепер умова порівняння знаходження найменшого числа працює на зворотньому принципі: > замінено на <. Також змінилися назви та тексти вікон повідомлень, що відображаються при виконанні програми.
Змінено рядок but1.bind("", start1) на but1.bind("<Button-1>", start1), щоб забезпечити правильну реакцію на клік миші.
Ответ:
Объяснение:Ось модифікований файл програми, яка знаходить найменше з трьох чисел:
import tkinter as tk
from tkinter import messagebox
def start1(event):
if (int(ent1.get()) < int(ent2.get())) and (int(ent1.get()) < int(ent3.get())):
ent1['bg']='green'
messagebox.showinfo('Найменше число', ent1.get())
elif (int(ent2.get()) < int(ent1.get())) and (int(ent2.get()) < int(ent3.get())):
ent2['bg']='green'
messagebox.showinfo('Найменше число', ent2.get())
elif (int(ent3.get()) < int(ent1.get())) and (int(ent3.get()) < int(ent2.get())):
ent3['bg']='green'
messagebox.showinfo('Найменше число', ent3.get())
else:
ent1['bg']='blue'
ent2['bg']='blue'
ent3['bg']='blue'
messagebox.showinfo('Найменше число', 'Числа рівні')
window = tk.Tk()
window.geometry("250x250")
lab1 = tk.Label(window, text="Введiть чiлi числа у текстовi поля")
lab1.place(x=40, y=10)
ent1 = tk.Entry(window)
ent1.place(x=60, y=50)
ent2 = tk.Entry(window)
ent2.place(x=60, y=70)
ent3 = tk.Entry(window)
ent3.place(x=60, y=90)
but1 = tk.Button(window, text="Перевiрити")
but1.place(x=80, y=150)
but1.bind("<Button-1>", start1)
window.mainloop()
Зміни відбулися у функції start1. Тепер умова порівняння знаходження найменшого числа працює на зворотньому принципі: > замінено на <. Також змінилися назви та тексти вікон повідомлень, що відображаються при виконанні програми.
Змінено рядок but1.bind("", start1) на but1.bind("<Button-1>", start1), щоб забезпечити правильну реакцію на клік миші.