1. Які команди використовуються для малювання графічних примітивів - лінія, ламана, прямокутник, еліпс, сектор?
2. Як змінити контур і внутрішню область графічних примітивів?
3. Який компонент використовується для створення графічних примітивів? Як його встановити на формі?
4. Значення яких властивостей Фігури визначають вигляд її контуру та внутрішньої області?
Ответы
1 Команди для малювання графічних примітивів зазвичай залежать від конкретної бібліотеки чи інструменту, що використовується. Однак, загалом, для малювання графічних примітивів, таких як лінії, ламані, прямокутники, еліпси та сектори можуть використовуватися такі команди:
• line або drawLine для малювання ліній;
• polyline або drawPolyline для малювання ламаних;
• rectangle або drawRect для малювання прямокутників;
• ellipse або drawEllipse для малювання еліпсів та кола;
• pie або drawPie для малювання секторів.
2 Для зміни контуру та внутрішньої області графічних примітивів можуть використовуватися наступні команди:
• setPen або setLineColor для зміни кольору та товщини контуру;
• setBrush або setBrushColor для зміни кольору та типу внутрішньої заповнення.
3 Для створення графічних примітивів можуть використовуватися різні компоненти, в залежності від того, який інструмент чи бібліотека використовується. Наприклад, у багатьох інтерактивних редакторах графіки для створення графічних примітивів використовуються такі компоненти, як "Brush tool", "Pen tool" чи "Shape tool". Щодо встановлення компоненту на формі, то це також може залежати від конкретної бібліотеки чи інструменту.
4 Властивості Фігури, які визначають вигляд її контуру та внутрішньої області, можуть бути різними в залежності від інструменту чи бібліотеки, але загалом це можуть бути такі властивості: • pen або lineStyle визначають стиль та товщину контуру;
• brush визначає тип та колір внутрішнього заповнення;
• color визначає колір графічного примітива;
• size визначає розмір графічного примітива;
• opacity визначає прозорість графічного примітива;
• rotation визначає кут повороту графічного примітива.
Ці властивості можуть бути використані для налаштування зовнішнього вигляду графічного примітива та його ефектів. Наприклад, встановлення опції brush з коліром та типом заповнення може змінити внутрішню область графічного примітива, а встановлення опції pen з різним товщиною та стилем може змінити контур примітива.