1. Написати програму імітації викидання дванадцятигранного кубика.
Створити кнопку, яка буде викликати функцію roll() для відображення
випадкового числа від 1 до 12. 2. Змінити програму так, щоб імітувати викидання двох
шестигранних кубиків.
Ответы
import random
import tkinter as tk
# функція roll для викидання дванадцятигранного кубика
def roll():
result = random.randint(1, 12)
label.config(text=result)
# функція roll_2d6 для викидання двох шестигранних кубиків
def roll_2d6():
result1 = random.randint(1, 6)
result2 = random.randint(1, 6)
total = result1 + result2
label_2d6.config(text=total)
# інтерфейс користувача
root = tk.Tk()
root.geometry("200x200")
# кнопка для викидання дванадцятигранного кубика
button = tk.Button(root, text="Roll d12", command=roll)
button.pack(pady=10)
# мітка для відображення результату викиду дванадцятигранного кубика
label = tk.Label(root, text="", font=("Helvetica", 24))
label.pack()
# кнопка для викидання двох шестигранних кубиків
button_2d6 = tk.Button(root, text="Roll 2d6", command=roll_2d6)
button_2d6.pack(pady=10)
# мітка для відображення результату викиду двох шестигранних кубиків
label_2d6 = tk.Label(root, text="", font=("Helvetica", 24))
label_2d6.pack()
root.mainloop()