Предмет: Информатика, автор: leonovamaria887

ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ОЧЕНЬ НУЖНО

Завдання 2

Cтворити програму за таким зразком.

Запрограмувати перемикачі

Умова при натисканні на кнопку, порахувати вартість акційного товару (ціни вказуєте на Ваш вибір).

Вивести результат в повідомлення

Підказка 1. Для того, щоб порахувати вартість, ми додаємо змінні методом get() і результат присвоюємо змінній.

from tkinter import *

from tkinter import messagebox

def start2(event):

r=C1.get()+C2.get()+C3.get()+C4.get()+C5.get()

messagebox.showinfo('Сума акційного товару',r)

My_window = Tk()

My_window.title("Магазин")

My_window.geometry("350x430")

My_window["bg"]="#d9c3b1"

a=0

b=0

c=0

d=0

e=0
label=Label(My_window,

text='Зробіть Ваш вибір акційного товару:',

fg="#ffffff", #колір тексту

bg="#584332", #фон надпису

justify=LEFT, #Вирівнювання тексту

font=150, #розмір символів

)

label.place(x=50,y=10)

C1=IntVar() #Створення змінних прапорців

C2=IntVar()

C3=IntVar()

C4=IntVar()

C5=IntVar()
Choice1=Checkbutton(My_window,

text='Флеш-накопичувач', #текст прапорця

variable=C1, #назва змінної

onvalue=200, #значення, коли прапорець увімнений

offvalue=0, #значення, коли прапорець вимкнений

fg='#584332', #колір символів

font=16, #розмір шрифту

bg='#d9c3b1'

)

Choice1.place(x=10,y=100) #розміщення прапорця

Choice2=Checkbutton(My_window,

text='Комп''ютерна мишка',

variable=C2,

onvalue=300,

offvalue=0,

fg='#584332',

font=16,

bg='#d9c3b1'

)

Choice2.place(x=10,y=140)

Choice3=Checkbutton(My_window,

text='Клавіатура',

variable=C3,

onvalue=400,

offvalue=0,

fg='#584332',

font=16,

bg='#d9c3b1'

)

Choice3.place(x=10,y=180)

Choice4=Checkbutton(My_window,

text='Селфі монопод',

variable=C4,

onvalue=700,

offvalue=0,
fg='#584332',

font=16,

bg='#d9c3b1')

Choice4.place(x=10,y=220)

Choice5=Checkbutton(My_window,

text='карта пам''яті',

variable=C5,

onvalue=1000,

offvalue=0,

fg='#584332',

font=16,

bg='#d9c3b1')

Choice5.place(x=10,y=260)

b2=Button(text='Показати результат', #текст кнопки

background='#584332', #фоновий колір кнопки

foreground='#ffffff', #колір тексту

padx='20', #відступ від межі до змісту по горизонталі

pady='8', #відступ від межі до змісту по вертикалі

font='18', #висота шрифту

width='30',

height='1',

)

b2.place(x=10,y=310)

b2.bind('<Button-1>',start2)

My_window.mainloop()​

Приложения:

Ответы

Автор ответа: geniuskost
0

Відповідь:

Пояснення:

Ця програма створює графічний інтерфейс користувача за допомогою бібліотеки Tkinter в Python. Користувач може вибрати декілька товарів, вказавши їх ціни, натиснути кнопку "Показати результат" і побачити суму акційного товару.

Основна функція програми start2() обчислює вартість акційного товару, додаючи значення вибраних прапорців. Ці значення визначені в змінних onvalue кожного прапорця. Результат показується в повідомленні.

У програмі використовуються такі елементи інтерфейсу:

- Label: виводить текст на екран;

- Checkbutton: прапорець, який дозволяє користувачеві вибрати декілька пунктів;

- Button: кнопка, при натисканні на яку запускається функція start2();

- messagebox: діалогове вікно, яке відображає результат.

Ці елементи розміщені на формі за допомогою методу place(), який визначає їх позицію на екрані.

Ви можете запустити цю програму у середовищі Python, якщо встановите бібліотеку Tkinter.


Kseniasudoryk: підскажіть будь ласка в когось вийшло?можете скинути всю програму
Похожие вопросы
Предмет: Физика, автор: vb525084
Предмет: Українська мова, автор: Sasha12345609y
ЯК ЇЖАЧОК СВОЇ ГОЛКИ ЗДОБУВ
Давно це було. У ті часи, коли звірі були ще схожі між собою. Мудрий Охоронець природи тоді лише спостерігав за тваринами, до їхніх звичок придивлявся. Що кому більше пасувало — тим їх і наділяв.
Їжачок Фирк мав тоді гарну пухнасту шубку. Та був такий ледачий, що ніколи за нею не доглядав. Побіга по кущах та яругах, замурзається по самісінькі вуха, шерстинки у нього й злипнуться. Стирчать на всі боки, немов колючки, а йому й байдуже.
- Ти б умився,- докоряла йому киця Чистюлька.
- А навіщо?-фиркав їжачок. -Все одно забрудниться знову!
Вирішив дощик його помити, заставши зненацька. А Фирк відчув: щось негаразд та й під коріння старого дуба сховався. Пошумів Дощик, похлюпав калюжками і спатоньки ліг. А вранці сонечко із-за хмарки викотилось. Вибіг замазура зі своєї схованки. Грається, носиком вітер ловить.
- Давай хоч розчешу тебе, - пропонує веселий Вітерець.
- Ні в якому разі! - затупав ніжками їжачок. -Це ж дуже боляче! А мені й так зручно. Відчепіться від мене!
Після таких слів навіть у мудрого Охоронця природи терпець урвався. Розгнівався він та й каже: " Що ж, залишайся таким назавжди! Замість пишної шерсті- колючки матимеш. їх не треба доглядати. Але разом з тим ні в кого не виникне бажання погладити тебе, приголубити.»
З того часу залишився їжак колючим, немов клубочок з голочками. Вже й радий би причепуритися, та пізно...

до прочитаного тексту добрати переказ