Предмет: История, автор: zelyxx

1). Давньогрецькі та давньоримські джерела про риси характеру Цезаря.
2). Давньогрецький історик Плутарх оцінює здібності полководця Цезаря.
3). Давньоримський історик Светоній про Цезаря як політика та державного діяча.

Ответы

Автор ответа: lisweenv
1

1) У давньогрецьких і давньоримських текстах по-різному описуються особисті якості Цезаря. Повідомляється, що Цезар був наполегливим, активним і надзвичайно амбітним. Інші джерела описують його як зібраного, відповідального та справедливого. Цезаря також ще вважали дуже харизматичним і талановитим лідером.

2) Давньогрецький історик Плутарх високо оцінив лідерські та політичні здібності Цезаря. Він зауважував, що, окрім військового генія, Цезар був чудовим політиком і майстром управління політичними силами. Відкритість Цезаря до нових перспектив і винаходів, за словами Плутарха, допомогла йому досягти успіху там, де інші, можливо, зазнали б невдачі.

3) Давньоримський історик Светоній характеризував Цезаря як розумного і витонченого політика, який приділяв пильну увагу деталям і постійно працював над досягненням своїх цілей. Светоній описує Цезаря як надзвичайно пристрасного та емоційного, що іноді змушувало його приймати рішення під впливом емоцій. Скептицизм Цезаря і відсутність віри в божественну силу, за словами Светонія, сприяли до конфліктів зі священиками та іншими релігійними лідерами.


mpristupa508: Спасибо тебе огромное надеюсь получу хорошую оценку
Похожие вопросы
Предмет: Українська мова, автор: Аноним
Доберіть назву до тексту
Світ великий. Історія його
— не менша. Ми вивчаємо історію різних держав. Проте, яку б країну не вивчали, які б
захоплюючи історичні події не відкривалися б перед нами, повинні пам'ятати завжди
про історію свого народу, землі, на якій живемо.


Пам'ять — одна з найважливіших властивостей людини.
Так, як не можна забувати власного батька і матір, бо вони дали життя, дім, у якому народився
і виріс, так не можна забувати свій народ та його історію. Ми — частинка
народу. Без всіх нас немає ні народу, ні історії.


Так, як не можна забувати своїх рідних,
близьких ні в хвилини радості, ні в години печалі, так не можна забувати нашої землі,
бо це — першооснова. З неї ми вийшли, до неї і
прийдемо. Люди не є людьми, якщо вони не мають ні мови,
ні пам'яті, ні землі, ні роду. Пам'ятаймо про це!


Ми не знаємо, що принесе
нам завтрашній день. Людина завжди жила і живе вірою та надією на
краще. Але пам'ятаймо, що ніщо не приходить само собою, як і не змінюється без людини.


Щоб жити краще
— потрібно краще працювати. Це стосується всіх:
мене, батьків, друзів, сусідів. Людська праця потребує знань.
Знання здобуваються в навчанні. Вчімось. Зробімо так, щоб день
сьогоднішній став гордістю для майбутнього.
(За В. Мисаном)
Предмет: Другие предметы, автор: Аноним
Предмет: Қазақ тiлi, автор: Аноним
2. Мәтіннен берілген сөздердің антоним, синонимдерін табыңыз.
(Найтиде антонимы, синонимы данных слов в тексте)
Жас (антоним) -
Білім (синоним) -





Абай өлеңді он екі жасынан бастап шығарған. Абайдың жас кезіндегі өлеңдерінің кейбіреулері жоғалып кеткен. Абай он жасқа келгенде, әкесі Семей қаласына әкеліп оқуға берген. Ол Ахмет - Риза медресесінде үш жыл оқиды. Ол өте ұғымтал, зерек бала болған.
Абай медреседе Науаи, Сағди, Физули сияқты ақындардың шығармаларымен танысқан. Ол мұсылманша оқумен шектелмей, Семей қаласындағы «Приходская школға» түсіп, орысша да білімін жетілдіреді.
Әкесі Құнанбай Абайды он үш жасында медреседен шығарып алып, ел жұмысына араластырмақ болады.
Абай жиырма сегіз жасқа келгенде, амалсыздан тастап кеткен орыс тілін қайтадан оқуға кіріседі.Чернышевский, Добролюбовтың шығармаларын көп оқиды.
Абай өз шығармаларында халық туралы жырлаған. Жылдың төрт мезгіліне арнаған өлеңдерінде ақын қазақ даласының жаратылысын, көшпелі қазақ ауылының тұрмыс салтын суреттейді. Қазақтың мал баққан шаруасын, өзгеде қоғамдық құрылысын айтады. «Көктем», «Жаз», «Күз» жайындағы Абай өлеңдерінде нағыз қазақ ауылының суреттері жырланған.