Завдання 3. Складіть наступну анімацію для спрайту Кіт: Кіт знаходиться в лівому
нижньому кутку, потім піднімається у верхній лівий кут, потім по діагоналі опускається
в правий нижній кут і повідомляє «Я Рижок!». пж если не получится прислать фотом напишите желательно на укр дам 100 баллов
Ответы
import pygame
# ініціалізація Pygame
pygame.init()
# встановлення розміру вікна
screen = pygame.display.set_mode((400, 400))
# завантаження зображення кіт
cat = pygame.image.load("cat.png")
# початкові координати кіта
x = 0
y = 350
# швидкість руху кіта
speed = 5
# флаги руху кіта
moving_up = True
moving_right = False
# головний цикл гри
while True:
# обробка подій
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
pygame.quit()
exit()
# переміщення кіта
if moving_up:
y -= speed
if y < 50:
moving_up = False
moving_right = True
elif moving_right:
x += speed
y += speed
if x > 300:
moving_right = False
moving_up = False
else:
y = 350
x = 0
print("Я Рижок!")
# відображення кіта на екрані
screen.blit(cat, (x, y))
# оновлення екрану
pygame.display.flip()
# затримка, щоб анімація була плавною
pygame.time.delay(50)
Цей код створює вікно розміром 400 на 400 пікселів і завантажує зображення кіта з файлу cat.png. Далі він переміщує кіта по екрану з лівого нижнього кутка в верхній лівий кут, потім по діагоналі опускається в правий нижній кут і повідомляє «Я Рижок!». Якщо ви хочете, щоб анімація була повільнішою або швидшою, можете змінювати значення змінної speed і затримки на кожному кроці анімації.