Предмет: Українська мова, автор: rakkmi

Розставити розділові знаки і зробити повний синтаксичний розбір поданих речень.
1. Сонце і повітря лоскочуть щоки а зелень ялинкових гілок виглядає з-під снігу так свіжо що здається надворі стоїть весна.
2. На квітучий весняний степ упали перші несміливі краплини і вже через хвилину широкою чарівною музикою зашумів дощ змив пилюку що припорошила квітковий килим за кілька хвилин знову сяяло сонце.

Ответы

Автор ответа: taniusha945
1

Ответ:

1. Сонце і повітря лоскочуть щоки, а зелень ялинкових гілок виглядає з-під снігу так свіжо, що здається, надворі стоїть весна.

Розбір:

- Підрядковий зв'язок (сполучник "а") між першою і другою частинами речення.

- Порівняльний зворот "з-під снігу так свіжо".

- Вторинна прислівникова означення "що надворі стоїть весна".

2. На квітучий весняний степ упали перші несміливі краплини, і вже через хвилину широкою чарівною музикою зашумів дощ, змив пилюку, що припорошила квітковий килим; за кілька хвилин знову сяяло сонце.

Розбір:

- Підрядковий зв'язок (сполучник "і") між першою і другою частинами речення.

- Перелік дій, що відбулися підряд: "упали перші несміливі краплини", "зашумів дощ", "змив пилюку", "знову сяяло сонце".

- Описове означення "широкою чарівною музикою" до слова "зашумів".

- Дві побічні речення (що відокремлені комами): "змив пилюку, що припорошила квітковий килим" і "за кілька хвилин знову сяяло сонце".

Похожие вопросы
Предмет: Информатика, автор: stanko52
Фигуры и их характеристики Разработайте иерархию классов для расчета периметров и площадей геометрических фигур. 1. Создайте базовый класс Shape. Определите в нём методы calculate_perimeter() и calculate_area(), которые будут возвращать периметр и площадь фигуры соответственно (сейчас возвращают 0). 2. Создайте классы-потомки Shape, описывающие следующие геометрические фигуры: 2.1. Circle (Круг): Определите метод __init__(self, radius), который принимает радиус круга и сохраняет его как атрибут. Переопределите методы calculate_perimeter() и calculate_area() для вычисления периметра и площади круга. 2.2. Rectangle (Прямоугольник): Определите метод __init__(self, width, height), который принимает ширину и высоту прямоугольника и сохраняет их как атрибуты. Переопределите методы calculate_perimeter() и calculate_area() для вычисления периметра и площади прямоугольника. 2.3. Triangle (Треугольник): Определите метод __init__(self, side1, side2, side3), который принимает длины трех сторон треугольника и сохраняет их как атрибуты. Переопределите методы calculate_perimeter() и calculate_area() для вычисления периметра и площади треугольника. 3. Создайте класс Square (Квадрат), наследующий от Rectangle. Переопределите его конструктор и методы calculate_perimeter() и calculate_area(), чтобы они работали только с одной стороной (так как у квадрата все стороны равны). 4. Создайте класс RightTriangle (прямоугольный треугольник), наследующий от Triangle. Переопределите его конструктор и методы calculate_perimeter() и calculate_area(), чтобы они работали только с длинами катетов. 5. Создайте класс ShapeList, хранящий список фигур. Определите метод __init__(self), создающий атрибут shape_list, содержащий пустой список. Определите метод add_shape(self, shape), добавляющий в список shape_list фигуру shape. Определите методы calculate_perimeters() и calculate_areas() возвращающие кортежи периметров и площадей всех фигур, хранящихся в списке shape_list. Тесты: 1. Создайте объект класса ShapeList 2. Заполните его случайным количеством (от 2 до 10) произвольных фигур. 3. Выведите результаты работы методов calculate_perimeters() и calculate_areas() для этого объекта​