Даю 100 Баллов! Просто код!
•
Составьте проект для рисования квадратов, расположенных рядом, пока периметр квадрата не превышает 200 шагов. Длина стороны первого из них равна а шагам, а длина стороны каждого следующего – на 10 шагов больше длины стороны предыдущего. Значение переменной a должно вводиться с клавиатуры.
Ответы
Ответ:
1. Запрограмуйте введення значення "a" (довжина сторони першого квадрата) з клавіатури.
2. Створіть змінну "perimeter" та присвойте її значення 0.
3. Створіть цикл, який повторюється, доки "perimeter" менший або рівний 200:
4. У циклі малюйте квадрат зі стороною "a" та підраховуйте його периметр, додаючи до нього довжину східної, північної, західної та південної сторін квадрата (тобто додавання по 4*a до "perimeter").
5. В циклі збільшуйте значення "a" на 10, щоб побудувати наступний квадрат.
6. Виведіть на екран отриманий проект, який складається з квадратів, вписаних один в одного, доки їх периметр не буде більше 200.
Ось код на мові Python, який можна використати для реалізації цього проекту:
```
# Введення значення "a" з клавіатури
a = int(input("Введіть довжину сторони першого квадрата: "))
# Ініціалізація змінної "perimeter" та "total_square"
perimeter = 0
total_square = ""
# Побудова квадратів доки їх периметр не буде більшим за 200
while perimeter <= 200:
# Малювання квадрата зі стороною "a"
square = ""
for i in range(a):
square += "* " * a
square += "\n"
# Додавання квадрату до результуючого проекту
total_square += square
# Додавання периметру квадрата до "perimeter"
perimeter += 4 * a
# Збільшення значення "a" на 10 для побудови наступного квадрата
a += 10
# Вивід результуючого проекту на екран
print(total_square)
```
Цей код дозволяє побудувати квадрати, змінюючи довжину їх сторін згідно з вимогою проекту. Результат збережений у змінній "total_square", який відображає повністю описаний вище проект.
Ответ:
поробуй
Объяснение:
# Запрос длины стороны первого квадрата
a = int(input("Введите длину стороны первого квадрата: "))
# Инициализация переменных
perimeter = 0
side_length = a
# Создание экрана и черепахи
screen = turtle.Screen()
t = turtle.Turtle()
# Рисование квадратов, пока периметр не превышает 200 шагов
while perimeter <= 200:
# Рисование квадрата
for i in range(4):
t.forward(side_length)
t.left(90)
# Обновление переменных
perimeter += side_length * 4
side_length += 10
# Закрытие экрана по клику
screen.exitonclick()