Завдання № 4. “Створи програму на мові Python, яка намалює твоє ім'я.
!Пам'ятай, щоб перейти від однієї літери до іншої, не залишаючи сліду, скористайтесь командою turtle.up()!
Ответы
Відповідь:
Приклад для ім'я "John". Думаю, що змінивши значення букв, результат зміниться, так що експериментуй.
import turtle
# налаштування вікна
win = turtle.Screen()
win.title("Моє ім'я")
win.bgcolor("white")
# налаштування черепашки
t = turtle.Turtle()
t.color("blue")
t.pensize(5)
t.speed(1)
# малюємо літеру "J"
t.left(90)
t.forward(100)
t.right(180)
t.forward(50)
t.right(90)
t.circle(-25, 180)
# переходимо до наступної літери
t.up()
t.forward(50)
# малюємо літеру "o"
t.down()
t.circle(25)
# переходимо до наступної літери
t.up()
t.forward(50)
# малюємо літеру "h"
t.down()
t.left(90)
t.forward(100)
t.right(180)
t.forward(50)
t.left(90)
t.forward(40)
t.backward(80)
# переходимо до наступної літери
t.up()
t.forward(80)
# малюємо літеру "n"
t.down()
t.left(90)
t.forward(100)
t.right(180)
t.forward(100)
t.left(90)
t.forward(25)
t.right(150)
t.forward(110)
# зупиняємо вікно
turtle.done()