Предмет: Українська література, автор: chashkacoffe171109

Напишіть портретний нарис у публіцистичному стилі про відомого українського письменника чи художника. НЕ СКОПІЙОВАНИЙ З САЙТУ!!!!! БУДЬ ЛАСКА, ДО ВЕЧОРА


illiakotov09: Олена Пчілка мала сильний характер. Вона була розумною, лагідною та творчою.

Ответы

Автор ответа: illiakotov09
3

Олена Пчілка - видатна українська письменниця, перекладачка, громадська діячка, фольклористка і журналістка. Народилася в 1849 році в селі Городище на Черкащині. Її батько був відомим етнографом та фольклористом, що відчутно вплинуло на формування її творчого бачення.

Олена Пчілка була однією з найяскравіших постатей української культури кінця ХІХ - початку ХХ століть. Вона була знайома з деякими з найвидатніших українських письменників та художників свого часу, такими як Іван Франко, Леся Українка, Марко Вовчок та інші.

Як письменниця, Олена Пчілка була відома своєю здатністю передавати дух традицій української культури, її мову та образність. Її твори були насичені народними мотивами та мелодіями, що робило їх надзвичайно живими та емоційними. Зокрема, відомі її твори "Покутські вірші", "Хмари", "Арфа", "Сміх і горе" та інші.

Олена Пчілка також була відома своєю діяльністю у громадському житті України. Вона брала участь у різних соціальних та культурних ініціативах, була активною учасницею жіночих організацій та громадських об'єднань. Вона також була засновницею та редактором журналу "Зоря".

Загалом, Олена Пчілка була великою постаттю української культури, що залишила незабутні сліди у літературі, журналістиці та громадському житті своєї країни. Вона була справжнім патріотом України та любителем своєї національної культури, що робить її діяльність надзвичайно важливою для всіх нащадків.


chashkacoffe171109: Дякую, я дуже вдячний. А чи можеш ти, будь ласка, описати її (обличчя, характер)
illiakotov09: izc
illiakotov09: шяс
Похожие вопросы
Предмет: Литература, автор: latinoleksij
Предмет: Українська мова, автор: gggggggggggggggggg49
Творче завдання на вибір: Доповнити текст власними міркуваннями про захоплення заради задоволення або ввівши опис будь-якої ляльки, що її виготовили Наталія Басараб ( волосся, обличчя, наряд і тд.)
(ТЕРМІНОВО НА ЗАВТРА!!!)
За текстом:
Тернопільська художниця Наталія Басараб вісім років робить портретні ляльки. Нині
в колекції майстрині 50 ляльок, переважно це відомі артисти. Серед них Мерилін Монро,
Ольга Сумська, Одрі Хепберн, Софі Лорен, Катрін Денев…
Усі портретні ляльки Наталія Басараб запакувала в паперові коробки, щоб не припада-
ли пилом. Художниця тримає їх на шафі та в серванті. Невдовзі в однокімнатній квартирі
зовсім не буде місця для її витворів, адже пані Наталя не збирається кидати улюблену
«лялькову» справу.
– Насправді ляльки дуже важко робити, я б назвала це каторжною працею, бо вона по-
требує багато сил та енергії, – каже Наталя Басараб, – утім вона приносить мені велике
задоволення та позитивні емоції. Якщо картини просто розмальовую пензлем, то для ви-
готовлення портретних ляльок я застосовую всі свої вміння. Тут я і кравчиня, і скульптор,і художниця, і модельєр, і перукар водночас. Для того щоб костюми ляльок виходили такі,
як у кіноакторів, довелося взяти кілька уроків крою і шиття. Насправді шити лялькові кос-
тюми набагато важче, ніж звичайні. Адже навіть бездоганно виліплену ляльку дуже легко
зіпсувати невдалим костюмом. Щоб такого не трапилося, вибираю лише дуже тонкі ткани-
ни, а інколи одяг навіть не шию, лише приклеюю і зверху обприскую спеціальним спреєм.
Знайомі та друзі, які знають про моє захоплення, приносять матеріал. Волосся лялькам
роблю із шиньйонів та перук. Голову, руки та ноги ліплю із пластики, яку потім висушую в
духовці. Решта «тіла» ляльки – каркас із дроту, обмотаний фольгою. Колись ляльки робила
з пап’є-маше, а потім почала використовувати гіпс, утім він дуже крихкий і з ним складно
працювати. Коли з’явився такий матеріал, як пластика, то перейшла на нього. Він набагато
зручніший у використанні, та й ліпиться із нього легше. Обличчя розмальовую фарбами та
жіночою косметикою.
За словами пані Наталі, найважче для неї – виліпити обличчя ляльки. Тут потрібно
працювати дуже тонко, щоб воно мало вигляд, як живе. Інколи художниця змушена його
по кілька разів переробляти. Загалом «виготовлення» однієї ляльки займає кілька місяців.
– Портретну ляльку мені найлегше робити вночі, – каже жінка, – можливо, через те, що
я сова. До слова, ніколи не сідаю за роботу, якщо в мене поганий настрій. Тоді все просто
валиться з рук. Інколи можу на місяць відкласти роботу, а потім виліплю ляльку за три дні.​