1. Створіть проект, у якому виконавець обійде Сцену вздовж її меж і при переході до іншої межі змінить свій образ на інший, відтворить певний звук і видасть пові- домлення, до якої межі він переходить, тривалістю 4 с. Збережіть проєкт у вашій папці у файлі з іменем завдан- ня 5.4.1.
Ответы
Ответ:
Мало балов, в следующий раз ставь хотя-бы по 15
Объяснение:
import pygame
# Ініціалізація Pygame
pygame.init()
# Встановлення розмірів вікна
screen_width = 640
screen_height = 480
screen = pygame.display.set_mode((screen_width, screen_height))
# Встановлення параметрів виконавця
x = 0
y = screen_height // 2
velocity = 5
images = [pygame.image.load('image1.png'), pygame.image.load('image2.png')]
sounds = [pygame.mixer.Sound('sound1.wav'), pygame.mixer.Sound('sound2.wav')]
current_image = 0
# Головний цикл програми
while True:
# Обробка подій
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
pygame.quit()
quit()
# Зміна координат виконавця
x += velocity
if x > screen_width:
x = 0
current_image = (current_image + 1) % len(images)
sounds[current_image].play()
print('Перехід до правої межі')
# Очистка екрану та відображення виконавця
screen.fill((255, 255, 255))
screen.blit(images[current_image], (x, y))
pygame.display.update()
# Пауза на 4 секунди при досягненні межі
if x == 0:
pygame.time.delay(4000)
print('Пауза закінчилась')