9°. Складіть проект, у якому зміниться тло, якщо натиснуто клаві- шу пропуск, виконавець змінить образ, якщо натиснуто клаві- шу стрілка вгору, прозвучить нота ля, якщо натиснуто клавішу стрілка вправо. Збережіть проект у вашій папці у файл з іменем завдання 3.3.9.
Ответы
import pygame
# ініціалізуємо бібліотеку pygame
pygame.init()
# задаємо розміри вікна
screen_width = 800
screen_height = 600
screen = pygame.display.set_mode((screen_width, screen_height))
# завантажуємо зображення для заднього фону та виконавця
background_image = pygame.image.load("background.png").convert()
performer_image = pygame.image.load("performer.png").convert_alpha()
# завантажуємо звуковий файл для музичного ефекту
note_sound = pygame.mixer.Sound("note.wav")
# задаємо початкові значення для зміни тла та образу виконавця
change_background = False
change_performer = False
# головний цикл програми
while True:
# обробка подій користувача
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
pygame.quit()
quit()
# якщо натиснуто клавішу "пропуск", змінюємо тло
if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_SPACE:
change_background = True
# якщо натиснуто клавішу стрілка вгору, змінюємо образ виконавця
if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_UP:
change_performer = True
# якщо натиснуто клавішу стрілка вправо, програємо музичний ефект
if event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_RIGHT:
note_sound.play()
# зміна заднього фону
if change_background:
background_image = pygame.image.load("new_background.png").convert()
change_background = False
# зміна образу виконавця
if change_performer:
performer_image = pygame.image.load("new_performer.png").convert_alpha()
change_performer = False
# відображення заднього фону та виконавця
screen.blit(background_image, (0, 0))
screen.blit(performer_image, (200, 200))
# оновлення вікна
pygame.display.update()