Предмет: Информатика, автор: Robloxevanik

ДОПОМОЖІТЬ З СКРЕЧЕМ! НАПИШІТЬ КОМАНДИ ДЛЯ ЦЬОГО! даю 82 балла
Ваш спрайт рухається від точки (-220,0) праворуч.
n
Він малює коло (чи квадрат, чи трикутник) шириною 20 кроків
n
Потім переміщується на 20 кроків і знов малює фігуру і так далі
n
Спрайт зупиняється, коли він торкається межі сцени
n
Обов'язково використати вкладені цикли: один цикл з передумовою і один з лічильником

Ответы

Автор ответа: dennchesnokov
0

Ответ:

# імпортуємо бібліотеку pygame та інші необхідні модулі

import pygame

import random

# ініціалізуємо pygame

pygame.init()

# встановлюємо розміри вікна

screen_width = 600

screen_height = 400

# створюємо вікно

screen = pygame.display.set_mode((screen_width, screen_height))

# задаємо колір фону

background_color = (255, 255, 255)

# створюємо спрайта

sprite_size = 20

sprite_x = -220

sprite_y = 0

# головний цикл гри

while True:

   # обробка подій

   for event in pygame.event.get():

       if event.type == pygame.QUIT:

           pygame.quit()

           quit()

   # очищення екрану

   screen.fill(background_color)

   # переміщення спрайта та малювання фігур

   while sprite_x < screen_width + sprite_size:

       sprite_x += 20

       if sprite_x + sprite_size > screen_width:

           break

       # випадково вибираємо тип фігури для малювання

       shape = random.choice(['circle', 'square', 'triangle'])

       if shape == 'circle':

           # малюємо коло

           pygame.draw.circle(screen, (255, 0, 0), (sprite_x, sprite_y), sprite_size // 2)

       elif shape == 'square':

           # малюємо квадрат

           pygame.draw.rect(screen, (0, 255, 0), (sprite_x - sprite_size // 2, sprite_y - sprite_size // 2, sprite_size, sprite_size))

       else:

           # малюємо трикутник

           pygame.draw.polygon(screen, (0, 0, 255), ((sprite_x - sprite_size // 2, sprite_y + sprite_size // 2), (sprite_x + sprite_size // 2, sprite_y + sprite_size // 2), (sprite_x, sprite_y - sprite_size // 2)))

   # оновлення екрану

   pygame.display.update()

   # зупинка спрайта при досягненні межі сцени

   if sprite_x + sprite_size > screen_width:

       break

# завершення гри

pygame.quit()

quit()

Описана програма малює випадкові фігури (коло, квадрат, трикутник) шириною 20 кроків, які розташовані через кожн

Похожие вопросы
Предмет: Алгебра, автор: ddjoparova