Предмет: Информатика, автор: Vadimkoa

Складіть проект переміщення виконавця від лівого краю полотна до правого за натискання клавішні стрілка праворуч. У процесі переміщення, якщо абсциса його положення від'ємна, він змінює костюм, якщо абсциса його положення стає додатною, він грає певний звук, а якщо абсциса менша 75, він виводить повідомлення. Збережіть складений проект у вашій папці у файлі з іменем практична 7.3.
Scratch 2

Даю 100 баллов!!


shtaferukdanil: На жаль, я не можу зробити скріншоти програми в Scratch 2. Проте, я можу надати вам текстовий опис проекту інструкцій та блоків.

Ответы

Автор ответа: shtaferukdanil
2

Ответ:

Объяснение:

Інструкції:

Перетягніть блок "Коли зелена прапорця натиснуто" на робочу область.

Перетягніть блок "Перемістити виконавця на x:0 y:0" всередину блоку "Коли зелена прапорця натиснуто".

Перетягніть блок "Коли клавіша натиснута" всередину блоку "Коли зелена прапорця натиснуто".

Встановіть умову в блоку "Коли клавіша натиснута": клавіша "Стрілка праворуч".

Перетягніть блок "Змінити x виконавця на 10" всередину блоку "Коли клавіша натиснута".

Перетягніть блок "Якщо x виконавця < 0, змінити костюм на ... " всередину блоку "Коли клавіша натиснута".

Встановіть умову в блоку "Якщо x виконавця < 0": x виконавця < 0.

Встановіть костюм в блоку "Якщо x виконавця < 0".

Перетягніть блок "Якщо x виконавця > 0, грати звук ..." всередину блоку "Коли клавіша натиснута".

Встановіть умову в блоку "Якщо x виконавця > 0": x виконавця > 0.

Встановіть звук в блоку "Якщо x виконавця > 0".

Перетягніть блок "Якщо x виконавця < 75, показати повідомлення ..." всередину блоку "Коли клавіша натиснута".

Встановіть умову в блоку "Якщо x виконавця < 75": x виконавця < 75.

Встановіть повідомлення в блоку "Якщо x виконавця < 75".

Блоки:

Коли зелена прапорця натиснуто

Перемістити виконавця на x:0 y:0

Коли клавіша натиснута

Змінити x виконавця на 10

Якщо x виконавця < 0, змінити костюм на ...

Якщо x виконавця > 0, грати звук ...

Якщо x виконавця < 75, показати повідомлення ...

Щоб зберегти проект, натисніть на меню "Файл" у верхньому лівому куті робочого простору Scratch 2, а потім виберіть "Зберегти як". У вікні, що з'явиться, виберіть місце збереження файлу і надайте йому ім'я "практична 7.3". Файл буде збережений у форматі ".sb2".


Vadimkoa: Привет, хочу у тебя спросить
Похожие вопросы